Tämä on hyvästi kirje kesälle 2020


Vaikka tämä kesä on ollut erilainen kuitenkin olen päässyt nauttii siitä täysillä.. 
Ei mun oo pakko aina matkustaa minnekään, kyllä täältä omilta huudeilta löytyy paljon nähtävää ♥️ autolla pääsee jonnekkin lähelle pikaisesti 

Tämä kesä ollut  siitä paras että oon pääsyt haaveilee oikein kunnolla tulevasta, kirjoittelin omia ajatuksia ylös ja myös opin muutaman jutun itsestäni. Olin onnellinen, kävin siskon kanssa uimassa punkaharjulla ja seisoin vedessä käsillä, istuin sub laudan päällä järvellä, oleskelin rannalla yksinään ja mietin siinä samalla omaa elämääni..


Valokuvannut niin paljon hienoja kuvia taas ja tässä postauksessa on ne mun suosikit ♥️ Olen löytänyt ihania uusia biisejä, istunut auton kyydissä ja katsellut maisemia, syönnyt eväitä pysäkillä, nähdyt ihania taideteoksia paaterissa. Hypännyt matonpesulaiturilta uimaan vanhan mummolani huudeilla..

Pääsin nauttii iha arkisista jutuista ja rakastuin enemmän luonnon helmassa olemiseen, retkeillyt saaressa ja pulahtanut uimaan kirkasvesiseen puruveteen hellepäivänä. 

Opiskelin, menetin melkein hermoni enkun tehtävissä ja juttelin mun unelmista toisen kanssa kahvikupposen äärellä. Ollut parvekkeella, hengaillut kissan kanssa, pyöräillyt jne..


Juhlittiin vanhempien 50 vuotis synttäreitä, käytiin sukulaisporukalla uimassa, oon syönyt monta rasiallista mansikoita ja muutaman pehmiksen jäätelökiskalla. Ajeltiin pikkuveikan kanssa, kuunneltiin molempien lempimusiikkia ja hän käytti mut valokuvaamassa kirkkorannassa.. 

Kävelin auringonlaskussa pihamaalla, nautin yksinolosta, istuin keinussa ja samalla kuuntelin musiikkia.. Oon myös vähäsen lukenut kirjoja ja löytänyt syksylle lisää kirjoja luettavaksi..

Nyt on aika sanoa hyvästit tälle kesälle.. Olit täynnä elämää, ihania ajatuksia, unelmointia ja uusia haaveita, paljon tunteita ja tunnelmia.. Puuhasin kaikenlaista etten edes pysynyt mukana.. 
Parhaat muistot jäi niistä jutuista joita, en suunnittellut ollenkaan.. 



Summer bucket jotenkin toteutu mutta ihan sama, kaikkia asioita kerkesin tehdä ja sain toteutettua..Kesä oli kerrassaan loistava ja ihana.. Toivottavasti ens kesänä maailmatilanne ei olisi sama, mutta kuitenkin siitä huolimatta tämä kesä oli samanlainen kuin ennenkin mutta ilman matkustelua bussilla..

Ens kesästä en tiedä mutta suunnitelmia voi aina tehdä.. Matkustan jonnekkin ja menen mökille.. Siinäpä ne suunnitelmat onkin ens kesälle mutta enhän mä tiedä edes minne tää elämä kuljettaa minut vielä... Mitä teen ja missä hengailen sekä asun ? Toivon että olen muuttanut mutta minne, se nähdään sitten ens vuoden puolella.. Päätin sen että on aika muuttaa ja vaihtaa maisemaa sekä sisustaa uusi kämppä hieman toisella tavalla.

Kommentit

Suositut tekstit