Ei tarvitse olla aina vauhdissa ...

Helposti ohittaa kaiken kauniin, jos pitää silmiä kiinni ja juoksee elämässä vaan koko ajan vaan eteenpäin pysähtymättä. Oon ajatellut tarkemmin mennyttä vuotta olen oppinut pysähtyy itseni äärelle, olee läsnä tässä hetkessä ja tää mennyt aika on saannut miettimään mikä on itselle tärkeää, omia arvoja uudestaan ja kiinnostuksen kohteita <3 

Olen huomannut että mulle tärkeintä on unelmat, luova tekeminen, oman tien kulkeminen, ystävät, perhe, kummitytöt, vapaus, musiikki ja luonnon yhteys <3 Elämä menee tällä hetkellä pikku hiljaa eteenpäin ja päivä kerrallaan. Mun elämä on ihanaa tälläisenä kuin se nyt on.. Mä oon kuka mä oon ja oon siitä hiton ylpeä <3 sekä siitä myös millainen nuori nainen musta on kasvanut. 


Tässä ajassa pitää keskittyä niihin asioihin, jotka on itselle tärkeintä.. Mitkä tuo iloa ja saa ajattelee muuta kuin sitä yhtä tiettyä asiaa..         

-Mulle iloa tuovat nyt musiikki, tanssiminen, taiteilu, auringonpaiste, haaveilu, perheen kanssa nauraminen niin ettei siitä tule loppua millään, yhdessä ja yksin olo, sisustaminen, omat harrastukset, huonekasvit, uusien juttujen kokeilu ja uuden oppiminen. 

Että sellaisia ajatuksia tällä hetkellä..


Kommentit

Suositut tekstit