Siirry pääsisältöön

Unelmakartta uudelle ja erilaiselle vuodelle 2021 sekä tälle keväälle ....

Mä rakastan unelmoida ja haaveilla ❤ Niiden avulla myös jaksoin viime vuoden läpi, uskoin parempaan tulevaisuuteen ja unelmiini.. Muutamista tuli joulukuun aikana tavotteita, joita lähden tavoittelee. Myös tulevaisuudessa haluan tehdä tästä osan mun työtä tai ainakin se on yksi asia mistä tulen mielelläni kertomaan ja kirjoittelee täällä blogissa

Mistä mä unelmoin tällä hetkellä? no se aina suuri kysymys ja unelmille pitää antaa aikaa... Käytän aarrekarttoja apuna ja sekä pinterestiä sieltä löytyykin muutama unelma teemainen taulu jo.. 

Teen aina vuoden  alussa itselle aarrekartan jääkaapin oveen, vuonna 2020 sellainen olis kans ja kaikkia asiat siitä toteutui 💙 Unelmien visualioiti auttaa tosi paljon ja ens viikolla pääsen tekee tutun kanssa niitä.. Millainen siitäkin sit tulee ja minkälaisia se avaa mutta nyt haluan esitellä tämän vuoden unelmakartan ja avata asioita siitä..

Ikuinen taiteilija sielu) Mä oon oman elämäni taiteilija mä valokuvaan sitä, maalaan siitä tauluja, kirjoitan näitä blogi postauksia ja päivitän somea. Jokainen on erilainen, on olemassa monta polkua ja jokainen päivä on uusi alku 

Tänä vuonna aion viettää enemmän aikaa kummityttöjen ja kavereiden kun se on taas turvallista. Uskalla seurata unelmaasi ja aion seurata sitä.. Suurin unelma tällä hetkellä on oma kesämökki ja että saan tehdö sellaista työtä, jota rakastan <3

Positiivinen ja ole oma itsesi.. Niin aionkin olla, haluan jakaa positiivisuutta, ajatella elämästä positiivisia asioita tai löytää jokaisesta päivästä ainakin jotain hyvää 

Tää on niin siistii.. Siis mikä no sitä ei voi vielä tietää katsotaan vuoden lopussa... Pienikin askel riittää eli ei tarvitse aina vaatia itseltä liikoja

Tämän ihanan ja toisen unelmakartan tein uuden tutun kanssa, molemmille tuli ihan omanlaiset ja lopuksi kerrottiin toisille mitä kuvat merkitsi meille.. Ihana kohtaaminen näitä hetkiä vois olla enemmän elämässäni..

Elämäni tärkein suhde on itseni kanssa ja rakastan itseäni tälläisenä kuin olen, haluan huolehtia että itsellä on kaikki hyvin.. Kun itse voi hyvin niin jaksaa huolehtia muistakin 

Unelmatyö, pieni verkosto mutta vahva sellainen ja haluan olla tulevaisuuden tekijä... keksiä jotain uutta, tehdä unelmahommia, olla erilainen omalla ihanalla, rauhallisella luonteella, positiivisella ja herkällä tavallani <3 päättää omista aikatauluista ja olla itselle se lempeä johtaja... 

Koti on mun pesä, viihdyn siellä aika ison osan mun päivästä ja rakastan hengailla...
Saan voimaa unelmista ja haaveissani on niin monia asioita tällä hetkellä että en tiedä mitä kohti haluan lähteä kulkemaan ? Muutamat juhlat tulossa keväällä valmistuminen koska se on mun päätavoite keväälle..  

Synttäritkin on tulevana viikonloppuna. Saan uutta virtaa musiikista ja luonnosta <3
Unelmakarttojen teko on ihanaa ja suosittelen sitä jokaiselle.. (Netistä löytyy ohjeita)


Kommentit

Suositut tekstit