Syntymäpäiväni on ollut täynnä unelmia ja iloa...

Elämää kiskoo taas eri suuntiin mua 🖤 uutta kohti ja vanha yrittää pyrkii pintaan.. Uutta kohti oo menossa, haaveilen tulevasta mutta menneisyys kurkkii olan takana 🖤 Mutta nyt yritn hyväksyä menneisyyden ja katson kohti valoisampaa tulevaisuutta ihan omana itsenä 🖤 aion kokeilla erilaisia juttuja ja pistää yrityksen pystyyn mutta ainahan voi vaihtaa suunnitelmaa

Oon oppinut seilaamaan elämän aallokossa, olen oman laivan kapteeni ja päätän ohjata laivani uudelle merelle toivon että jonakin kauniina päivänä herään ja sanon että tätä just mä halusin sekä saan tehdä sitä mitä mä rakastan koko sydämestä 


Siis olla se ikuinen taiteilija sielu, vierellä kulkija, unelmoija, , somettaja, tuunaaja, idelisti, ajattelija, opas itsetutkiskeluun ja unelmointiin sekä että mulla on lähellä joku tyyppi jakamassa tämän kaiken 🖤Elämäni tavoite on olla oma itseni, rakentaa mun unelmien elämä ja arki, haluan oppia uutta ja unelmoija uusista jutuista. Jos minua pitäis tällä hetkellä kuvailla yhdellä sanalla se olis ikuinen haaveilija sielu 🖤 

en enää se hiljainen tyttö vaan minä herkkä, rauhallinen, ja taiteellinen 24 vuotias nuori aikuinen nainen, joka uskoo omiin unelmiin.. Suurimmat unelmat ovat tällä hetkellä mieleinen tyä ja arki sekä oma kesämökki järven rannalla 

Ikää tuli siis lisää mittariin tänään 24 vuotta ja oon tässä juhlinut itsekseen yksin kotona, syönnyt herkkuja ja katsonut videoita, onnen toivotuksia somessa, mikä on siis parasta nyt tällä hetkellä 🖤


Edellis viikkoina oon miettinyt taas kuka mä oon ja mistä haaveilen. Ajatuksia on monia, tiedän mun omat vahvuudet ja missä oon hyvä mutta miten saan ne näytettyä muillekin että musta on johonkin ja kuinka voisin uskoa itseeni vielä enemmän siinä vielä harjoittelua...

Tällä hetkellä tärkeintä mun elämässä on oma aika, harrastukset ja valmistuminen.. Tämä kevät menee niiden eteen työskennellessä ja loppu keväästä teen pikkusen hommia tulevaisuuden eteen mutta katsotaan minne tää elämänpolkuni on menossa ❤

Ihanaa kun on taas inspiraatio kirjoitella, ehkä huomenna tulee jonkinlainen naistenpäivä postaus.. Mutta en lupaa mitään.. Huomenna muutenkin palaan opiskelu tehtävien pariin parin viikon lepo loman jälkeen.. Oon innoissani koska ne on ilmaisun ohjaamisen liittyviä tehtäviä.. Palailen tänne jossain vaiheessa mutta lupaan jo että kesällä tulee useampi postaus

Muistakaa tämä on vain mun harrastus, kirjoittelen kun inspiraatiota ja asiaa, jonka haluan jakaa teidän kanssa, jotka luette tätä blogia.

Kommentit

Suositut tekstit