Ikuinen taiteilija sielu, unelmaduunari, itsetuntemuksen opas & unelmoija

Mitäs nyt aion tehdä kun valmistuin nuoriso ja yhteisö ohjaajaksi <3 Yrittäjyys kutsuu mua edelleen ja sinnepäin suuntaan ajatukset mutta saa sitä ihminen sit muuttaa mielensä, jos ei ootkaa omajuttu. 

Katsotaan tämä polku ensin tehdään sitten käännös, jos halutaan ;) vaikka en tulekaan tällä ammatti nimikkeellä tekemään tulevaisuudessa töitä oli tästä koulutuksesta hyötyä ja tämä pitikin käydä että löysin oman jutun.. 

Ihmiset ovat todella lähellä mun sydäntä <3 Unelmointi, kirjat, kortit, pohdiskelu, syvälliset keskustelut, luovuus ja some ovat mun intohimoja

Tuon maailmaan erilaisen, lempeän, herkän ja positiivisen kosketuksen.. Haluan jakaa lempeyttä, valoa ja positiivisuutta ympäriinsä <3 Unelmoija ja tehdä sellaista työtä, joka on itselle lähellä sydäntä sekä saan jonkun muunkin uskoo omaan juttuun..

Uskon siihen että kaikki tulee omalla ajallaan, intuitio on nyt vahvillaan nyt ja luotan universumiin... Oon unelmoinnut, visualisoinnit mun unelmia ja kevään aikana oonkin huomannut että universumi on mun puolella.. 

Asiat tulee aikanaan mutta töitä pitää myös tehdä että saavuttaa omat unelmansa, jotka on visualisoinnut.. Tulen saavuttaman ne, kunhan uskon itseeni ja ikinä ei voi tietää minne tämä polku johtaa.. 



Kommentit

Suositut tekstit