kaikesta selviää vielä voittajana ...

Moi täällä ollaan taas kuulumisia postauksen parissa.. Kirjoittelemassa vähän omia kuulumisia, kertomassa miten opiskelu jutut menee sekä juttuja tulevasta kesästä <3 

Mä valmistuin, viimeinen arviointi oli tiistaina ja nyt odotan vaan enää että saan todistuksen postissa, nyt on se viimein suoritettu. Oon kasvanut tosi paljon kolmen vuoden aikana, mutta ohjaustaidoissa on vielä hiottavaa, jokin estää mua toteuttamasta itseäni, mitä mä pelkään, onko minusta tähän vai onko se tämä luonne?

 

Nyt on kans ollut muutama päivä oli tosi lämmin, näyttää että vielä se jatkuu. Sain pestyä parvekkeen ja laitettua sen kuntoon.. Enää pitäs pestä vielä yksi asunnon ikkuna, siivota koulukansiot ja laittaa kesämatot lattialle.. Lähempänä kesää sit ostan kukan ja yhden tyynyn vielä parvekkeelle .Sitten ois koti laitettu kesäkuntoon

Kesä lähestyy kokoajan, millainen siitä tulee sitä ei voi tietää. Lisää juttuja kesästä sit summer bucket list 2021 postauksessa, joka tulee varmaan melko pian <3 Kesällä muuten aion olla vaan, pienet juhlat kesäkuussa, tehdä perinteisiä kesäjuttuja ja aloittaa kulkemaan kohti mun unelmatyötä pikku hiljaa, kuuntelemalla omaa sydäntä ja mikä innostaa sekä kiinnostaa mua

En aio muutaman vuoden päästä sanoa oi olisinpa kokeillut yrittäjyyttä silloin.. Elän vaan itseäni varten en muita, teen sitä mikä tekee mulle hyvän olon ja työtä jota rakastan tehdä suurimmaksi osaksi, että sellaiset ajatukset tähän väliin..

 Kesällä tulee myös miisalta taas uusi inspiskalenteri ja toinen kirja mikä tulee, mä ennakko tilasin sen jo itselle valmistujaislahjaksi koska haluun sen mutta se tulee vasta ennen juhannusta sinne on vielä aikaa mutta kuuleman mukaan se kirja tulee olemaan sellainen tehtävä kirja, joka saa sinut miettimään asioita <3 

Odotan kesää innolla koska se on mun lemppari vuoden aika, pitäähän siitä nauttia kun se kestää vaan kolme kuukautta..Myös auringonvalon lisääntyessä alkaa tämä luovuus kukkimaan, idoita syntyy mutta mitä sitä lähtee sit toteuttamaan :) Ainakin näköjään tämä blogi tulee herämään eloo taas pitkästä aikaa, pitää vaan taas sanoo että tämän nykyisen unelmaduunarin blogin kirjoittaminen on vain mun harrastus.

Kesä tulee olemaan taas myös itsetutkistelun ja haaveilun aikaa niinkuin aina, mitähän sitä taas itsestään oppii tai voin sanoa että joka viikko tai edes kuukausi tajuan uusia asioita itsestä enemmän ja rakastan vaan enemmän itseäni vaikka välillä on vaikeaa se kestää hetken asiat menee paremmin, rohkeutta saa kun tekee asioita, jne..Näitä kuulumis postauksia on kiva välillä kirjoitella ja jakaa teille mun kuulumisia.. 

Kommentit

Suositut tekstit