Mä oon oman elämän boss !!!

Mä oon oman elämäni Boss 🖤
Elämä on nyt.. Haluan etsiä oman tien onneen ja olla tyytyväinen.
Mä olen se kuka päättää mitä mä omalla elämällä teen

Oon just se joka ajattelee, laittaa oman hyvinvoinnin numeron ykköseksi ja tekee mistä tykkää, uskoo unelmiin, huolehtii muista ja mielellään auttaa. Tämä mun tie on helvetin oikea..  Enää ei voi kääntyä taaksepäin kun se vanha ovi on jo suljettu... Uusia ovia on auki.. taaksepäin astuminen se ei muuta mitään..

Mä haluan että ihmiset mun lähellä ja ympärillä saisivat tietää mitä mun päässä liikkuu ja mitä mä ajattelen elämästä 💜 Mulla on ollut pitkään suojamuuri ympärillä mutta pikku hiljaa se on alkanut rakoilee ja hajota.. Se on ollut mun turvana ettei kukaan satuta mua ja kukaan uusi ihminen ei ole päässyt helposti sen sisälle...Olen valmis räjäyttää sen muurin ja näyttää todella kuka minä olen !!

Kommentit

Suositut tekstit