Mun yrittäjyys polku starttaa..

Sano kyllä elämälle ja omille jutuille.. Tämä kesä jää mieleen siitä että uskallisin sanoa sen asian ulos ja lähteä tavoittelee sitä yhtä juttua, jota olen miettinyt pitkään, se on pyörinyt aina mun mielessä ja etsinyt tietoa siitä.. Oon saannut vinkkejä, ohjeita, etsinyt niitä ja hakenut yrittäjyys kurssille 

Nyt tänä kesänä oli aika tehdä päätös ja sillä tiellä ollaan.. Kaikesta en ole varma mutta siitä olen varma että tämä oikea suunta tällä hetkellä mutta jätän itselle mahdollisuuksia muuttaa suunnitelman jos niin haluan.. Mutta uskon tähän ja luotan että kaikki asiat tulee omalla ajallaan töitä pitää tehdä, haaveilla ja unelmoija siinä samalla .. 

mun pitää tehdä rohkeita päätöksiä ja mennä vaan eteenpäin kaatua ja nousta uudestaan, oppia niinkuin ennenkin mutta se on kaiken arvoista... Hypätä myös ulos mukavuus alueelta ja tehdä enemmän asioita, joita haluan sekä rakastan.. Tästä ei tule helppoa mutta vielä olen tässä sekä olen oppinut ajelee elämän aallokossa..

Luotan siihen että joku päivä olen onnellinen ja tyytyväinen mitä se nyt tarkoittaa mulle..Kaikki on mahdollista, työ ei pidä olla koko elämä se on päämääräni ja haluan olla paras versio itsestäni Nyt kun mä aloitan voin olla vuoden päästä ihan jossain muualla ja tekemässä jotain muuta ehkä sitä unelmieni työtä?

Yrittäjyys:

Tätä kohti mennään ja lujaa itselle vielä pitää tarkentaa mitä aion yrittäjänä tehdä mutta pikku hiljaa olen löytänyt omia juttuja, pitää kokeilla erilaisia asioita ja oppia uutta ..

Tiedän tiedän että tässä on omat riskinsä, jos ei lähde luistaa tai idea ei ota siipiään alle eikä tämä tule olee siis helppo matka ja vaatii itseltä ison panostuksen mutta uskon että pärjään

Kun luottaa itseensä ja omaan ideaan 😊❤ eikö se ole tärkeintä! Mä haluan vaan luoda  itselle elämän, jossa on hyvä olla ja saan toteuttaa omia unelmia niin kuin mä haluan

Mä haluan olla luova, taiteellinen, idealisti, tuunata omia juttuja ja toteuttaa projekteja.. Haluan olla rauhallinen, intuitiivinen, lempeä,herkkä, positiivinen ohjaaja..

Kuuntelen, haaveilen, ohjaan, neuvon, olen valon tuoja, löydän omasta elämästä aina positiivista, opastan, opin uutta, oon läsnä, teen kivoja juttuja pienellä porukalla yhdessä koska yhteisöllisyys on tärkeä juttu mulle

Mun unelmatyö tulee sisältää:

Projekteja mm. ehkä kirjoitan oman e kirja, nettiin matskua, hanke tai isompi yhteinen proekti mahdollisesti, taidejuttuja ja unelmapiiri ( se sisältäis naisten kanssa toimista, unelmointia, itsensä löytämistä ja siinä muiden auttamista lisäksi syvällisiä keskusteluja, kahvittelua ja ihania kohtaamisia.. 

Unelmakartat, tunnetaidot & itsetutkistelu sekä henkisyys, luovuus, intuitio, erilaiset kortit, some, luovuus, kirjat, omat matskut, ideointi ja valokuvaus tulee olemaan suuressa määrin osa mun työtä.

Jaan omia ajatuksia maailmasta ja elämästä, omasta matkasta yrittäjänä sekä ihmisenä instagramissa.. Blogia kirjoitan samalla tavalla silloin tällöin.. Tästä se lähtee katsotaan iten tämä lähtee toteutuu mutta nyt olen sanonut ja kirjoittanut ylös.. Uskon että universumi seisoo mun ajastusten taustalla ja luo mulle mahdollisuuksia mistä pitää osata ottaa vaan kiinni <3



Kommentit

Suositut tekstit