Onpas ollut lämmin kesä...

Oho sitä ollaakin elokuun puolella aika palata pikku hiljaa arkeen ja lähteä kulkemaan kohti omia unelmia.. Olipa kesällä kuitenkin lämmintä mutta nyt sataa vettä... Eiköhän se kesä ollut tässä <3

Kohti syksyä, en tiedä mitä se tuo tullessaan.. 
Se on varmaan ainakin yhdet häät on pitkästä aikaa en olekaan ollut häissä <3

Mutta tästä onkin aikaa millon olen viimes kerran kirjoittanut blogiin mitään.. Paljon on tapahtunut muutamien viikkojen aikana.. Hellepäivät meni uidessa kummitytön ja kummienon kanssa kerimäen kirkkorannassa sekä lähirannalla :) Nukuttiin kummitytön kanssa alakerrassa patjalla, lakkasin hänelle kynnet ja leikittiin samalla kynsistudiota sekä ostin hänelle jäätelön kun pyysi nätisti kummitädiltä...


Heinäkuun lopussa kävin ottamassa korona rokotteen itselle, meille rakentui aitta takapihalle ja sukulaisia oli viikon ajan.. Parasta kun sai viettää serkun kanssa aikaa, pelattiin lautapelejä, syötiin pizzaa, tehtiin pihahommia, piirrettiin ja oltiin tik tokissa ... Viikko päättyi festareihin, jotka olivat ensimmäistä kertaa savonlinnassa eli saimaa hehkuu... Behm aloittin illan sitten sanni ja illan päätti antti tuisku.. Oli hyvä meininkin vaikka satoi mutta kun mä kastun tai edes kengät niin mä olin nuhassa muutaman päivän ja loikoilin omalla kämpillä..

juhlittiin myös kummitädin 50 vuotis synttäreitä meillä vanhempien luona.. Viikko oli täynnä tohinaa, käytiin myös leikkipuistossa, kirpputorilla tein itselle löytöjä ja näin entistä työnohjaajaa kahdesti saman viikon aikana :)


Mutta opin tänä kesänä tai edellis viikon aikana että mun pitää laittaa oma hyvinvointi muiden edelle, vaikka oon sosiaalinen introvertti eli viihdyn toisten seurassa mutta sitten mun pitäs saada saman verran omaa aikaa jossain yksin... 

Mutta nyt syksyä kohti uusin voimin ja yrittäjyysjuttuja, työpajoja, vapaaehtoishommia sekä itsestä huolehtimista <3 jos en voi hyvin niin en jaksa auttaa muitakaan... Pitää alkaa huolehtia itsestä enemmän, ottaa omaa aikaa kun sitä tarvitsen, tehdä asioita, millon unohtaa kaiken muun, kuunnella omaa sydäntä ja lisätä liikuntaa arkeen eli tanssia koska siitä mä tykkään sekä kävellä metsässä... Ihanaa loppu kesää teille nähdään piakkon uusien postausten kanssa <3

Kommentit

Suositut tekstit