10 uutta asiaa minusta...


1. Fanitan korealaista Bts yhtyettä, heidän biisit, nuorten miesten erilaiset persoonat, miten kovasti he ovat tehdeet töitä unelmiensa eteen että ovat päässeet tähän pisteeseen ja bts sanoma maailmalle (Love yourself)

Kaikki erilaiset ihmiset ovat tervetulleita armyyn eli fani yhteisöön, joka on aika suuri taitaa olla maailman suurin tällä hetkellä.. Tämä ei ole pelkkä teinityttöjen juttu vaan vanhempienkin ihmisten <3

2. Olen tuleva yrittäjä.. Tuntui aika jännältä kun minut esiteltiin ensimmäistä kertaa että olen tuleva yrittäjä, se kuulosti ihan oikealta eli olen oikealla polulla.. Olen menossakin sitä kohti kun vaan löydän itselle oikean tavan.. Pieni ajatus siitä on  mutta käytän loppu vuoden 2021 miettiä mitä teen ja teen päätöksen ennen vuotta 2022 <3 Mutta tänään tajusin mitä haluan tehdä.. Ihan mahtavaa ja eiku kirjoittaa liiketoiminta suunnitelmaa !!

3. Olen hulluna tarot kortteihin ja erilaisiin muihin kortteihin, uskon universumiin, manifestoin, uskon unelmiin, luotan intuitioon ja jossain määrin horoskooppeihin
 
Voisin ehkä sanoa että olen kasvamassa nykynoidaksi tai henkiseksi oppaaksi 🔮

4. Teen positiivisia tik tok videoita omalle tilille unelmista, kirjoista,  rohkeasti olla oma itsensä ja myös omasta elämästä <3 

5. Hamstraan mielenkiintoisia kirjoja hyvinvoinnista, itsetutkistelusta sekä lehtileikkeitä

6. Oon innokas oppimaan uutta ja kerään paljon tietoa..

7. Haluan auttaa ihmisiä löytää itsensä ja luoda jotain uutta maailmaan..

8. Rakastan tanssimista, jammailla musiikin tahtii ja improta 💜 
vain yksin omassa seurassa ehkä joskus olis kiva mennä johonkin ryhmään..

9. Haaveilen tällä hetkellä että, pääsen matkustaa johonkin ulkomaille, rakastun omaan elämään, pidän itsestä paremmin huolta ja ajan kanssa rakastun johonkin ihanaan tyyppiin.. Unelmista lisää sitten ennen uutta vuotta 2022 

10. Rakastan valokuvata omaa elämää kameralla ja jakaa someen.. 
Asioita on niin paljon että minulla on ihan vaan sen takia kaksi erilaista instagram tiliä 🖤



Kommentit

Suositut tekstit