Kuuntelen rohkeasti omaa sydäntä ...

Oon oppinut kuuntelee omaa sydäntä, järki sanoo toista mutta sydän sanoo mitä mä todella haluan.. siksi tämän ansiosta, keskeytin yhden kurssin vaikka järki sanoi ettei kannata mutta en sitä kuunnellut.. Mutta nyt se tuntuu että se oli oikea päätös ja nyt sain lisää aikaa miettiä juttuja <3 Tein vain hätäisen päätöksen kesällä tämä kurssi ei ollut minulle se oikea..

Oman sydämen ääntä ei oo helppo kuunnella kun järki yrittää hallita.. Ei kannata, mitä jos siitä ei tule mitään, onko se mahdollista, elä tee sitä, ei kannata tai kun kokeile, joudut kuitenkin pettymään uudestaan

Kun olen alkanut kuunnella oman sydämen ääntä, olen löytänyt itseni ja mun unelmat sekä kaikkea kivaa on tapahtunut 

Myös kiitän järkeä etten ole kaikkeen lähtenyt mukaan ja uskonut ... 

Mutta jos annat järjen ohjailla kokoajan sulta jää kaikki kivat ja ihanat erilaiset asiat kokematta <3 

Ajan kanssa sitä oppii kuuntelee vaan sydämen ääntä, se kertoo mitä todella meidän sielu haluaa.. Järkeä myös kannattaa pikkusen kuunnella mutta se ei saa hallita koko sun elämää tai toteuttamasta sun unelmia.. 

Se ehkä yrittää suojata meitä mutta aikanaa me löydetään tasapaino sydämen ja järjen äänen kanssa <3

Kommentit

Suositut tekstit