Harva siinä onnistuu kokeilematta...

Se ois lokakuu ja ollaan jo se loppupuolella <3 Uudet tuulet elämässä, voimakkaat tunteet, intuitio ja ajatus maailma ihan mullin mallin.. Oon ehkä löytämässä todellisen minäni ja vanhat haavat alkaa arpeutua sekä haaleta.. Pinnan alta alkaa löytyy nainen, joka todella olen minä ja jota haluan rakastaa enemmän.. Haluan olla paras versio itsestä <3

Elämän ihanuutta ja arkea sekä mahtavia uusia kokeilun arvosia juttuja.. Menemistä kohti omaa unelmia ja uusia juttuja, joista ei oo vielä hajua.. Olen menossa ainakin oikeaan suuntaan mutta mitä se tuo tullessaan ja aionko mä todella kokeilla yrittäjyyttä !!

Uusi yrityskurssi kiinnostaa ihan erilaisella tavalla ! Tähän mennessä olen oppinut että yrittäjyys on elämäntapa ja kukaan ei siinä onnistu kokeilematta siis kokeile rohkeasti ideaa ja opi virheistä sitten uudestaan vaan... Oikealla avulla selviän jutuista eiku vaan tekee

Kehitä itseä ja muuta ideaa kysynnän mukaan ja aina pitää uskaltaa uudistua.. Nyt aion kuitenkin lähteä tavoittelee omaa unelmatyötä yrittäjänä ja tehdä siitä mun elämäntavan.. Siihen suuntaan luultavasti olen ainakin menossa... Asioita pitää alkaa tehdä, kirjoittaa ja ottaa apua vastaan.. 

Työpaja saatiin viimein onnistuu ja meillä on ihana pien porukka.. Saan olla ja uskallan olla oa itseni.. Vielä muutama kerta mutta siinä välissä on myös vapaa viikko mutta sinnekin on tekemistä koska kummitäti tulee kylään, jos ei tule mitään ja omaa aikaa oi miten ihanaa <3 Saa olla omien ajatusten omassa kodissa ainakin tulevan viikonlopun koska rahatilanne vaihtelee on tässä vaihdellut..

Jouluvalmistelut on siinä mallissa että joulukortti ideat & lahja ideoita on jo päänsisällä.. Pääsisin vaan hankkii lahjoja, kortteihin juttuja.. Tänä vuonna joulukuussa ei tule enää joulukalenteria mutta postauksia satelee joulusta kun niitä kirjoittelen.. Jouluaatto mun kanssa postaus ainakin tulee 100% varmasti. Että sellaisia kuulumisia ja en malta että pääsen marraskuun puolelle <3


Kommentit

Suositut tekstit