Ajatuksia vuodesta 2021

Mä olen valmis uuteen lukuun mun elämän kirjassa ❤ menen sinne uusin voimin ja ajatuksin. Uusi rohkeampi, itsevarmempi ja itsevarvempi todellinen minä, aika näyttää kuinka ihana mä todella olen ❤ Mun aikani on nyt ja mitä kaikkea se tuo tullessaan..

Ei ole yhtään hajua mitä eteeni tulee mutta pieni suunta on jo vuodelle 2022.. Mihin tämä kaikki alkaa johtaa sitä en tiedä ?

Sydämeni kehottaa ja tuntuu että kaipaan elämään jotain uutta, erilaista ja jotain mikä mun voimilla ihan mahdollista toteuttaa <3 ehkä uusi harrastus, muutto, uusi työ tai ihan vaan uusia ihmisiä sekä lähteä tekee asioita, joita ei ole koskaan tehdyt


Halusin nyt tehdä tälläsen vastauksia kysymyksiin vuodesta 2021 postauksen jotain uutta ja erilaista.. 

Vuosi 2021 on ollut: uudistava, itsetutkistelulle on ollut aikaa, itku purkauksia ja naurua sekä hyviä muistoja. Vuoden ensimmäinen puolisko meni opiskellessa kotoa käsin ja tein näytönkin kotoa teams kautta ❤ sekä saavutin sen mistä haaveilin nimittäin nuoriso ja yhteisö ohjaajan ammatin. Sitten lomailin vähän aikaa, pyysin apua, juttelin ja sanoi ääneen että lähden kulkemaan kohti yrittäjyyttä sek nautin kesästä.. 


Syksy käynnistyi kahvittelulla, yrittäjyyskurssilla mutta ensimmäisen parin viikon jälkeen tajusin että vauhti ei ole minulle sopiva siis, lopetin ja hain oman kaupungin ammattikorkea koulun järjestämälle yrittäjyys kurssille sen kurssin sain läpi vaikka motivaatio oli hukassa ja tekniikka petti yhdellä kerralla :) mutta pääsinpä näkee ihmisiä muutaman kerran 

Sit lähdin samalla kurssilla luomaan suunntelmia seuraavalle vuodelle 2022 ja sovittiin siitä oman ohjaajan kanssa <3 mutta annan mahdollisuuden muutoksille. 

Marraskuu saapui oli yksi päivä vapaaehtoishommia taidelukiolla ja pikkujoulut samana päivänä, haaveilin että pääsen kummitytön synttäreille mutta sit kun piti mennä heräsin aamulla kuumeisena omasta sängystä vähän harmitti.. Joulu saapui kotiin, illat täyttyi kynttilän valosta, joululauluista ja joulukorttien tekemisestä, uusista ystävistä somessa, myös oli yksi itkujen täyteinen päivät koska oli niin paljon tunteita itseni sisällä, jotka purkautui valtavana itku kohtauksena <3 

Jouluna olin kotona maalla, pikkusisko oli  myös, pelattiin mutta joului tuntui oudolta eikä samalta kuin ennen kuin siitä olisi puuttunut jotain <3 Loppu vuosi 2021 menikin sarjoja katsellessa ja kävin serkun luona kahvilla.. 


Oivallus: mä oon ainoa kuka kirjoittaa ja luo elämän tarinaa.. sitä ei tee kukaan muu sun puolesta.. Sä luot elämästäsi sellaisen kuin itse haluat.. Mun onni on kiinni vaan musta & mun sydän on mun ❤ 

Minussa on myös huomattu itseni kanssa kehittymistä, kuinka paljon olen kasvanut kolmen vuoden vapaaehtoisenä toimisen aikana ja rohkaistunut.. Kiitos kuuluu niille, jotka hyväksyy minut tälläsenä, olen tehdyt asioita vaikka olen jännittänyt, myös ohjaus alan ammatin opiskelun ansiota on tämä kaikki ja myös vapaaehtoistyöt auttanut kasvattamaan minusta juuri tälläisen kuin minä olen juuri nyt <3


Paras kesämuisto: on se kun pääsin uimaan kummitytön ja kummienon kanssa järven hellepäivänä, tanssit ulkona viileässä kesäiltana, Antti tuiskun keikka sateessa, pyöräilyt kaupungissa ja yksin jäätelöllä... Lähdin ja sanoin itselle että haluan yrittäjäksi sillä matkalla nyt ollaan ja otetaan askelia eteenpäin pikku hiljaa 

Milloin olit ylpeä itsestä ja onnellisin: kun sain postissa nuoriso ja yhteisö ohjaajan ammatin tutkinto todistuksen sekä kun juhlin sitä rakkaiden ihmisten kanssa, uskallisin pyyntää apua siitä on ollut paljon apua kun on saannut jutella ja on joku jolta pyytää apua

Kivoja muistoja vuodelta 2021: pikkusiskon kanssa ajelut kaupungissa, pulahtaminen järveen hellepäivänä kummitytön kanssa, yrittäjän kanssa yhdessä unelmakartan tekeminen,  sain kahvi ja juttelu seuraa etsivä nuorisotyöstä, työpaja, yrittäjyyskurssi, uudet ystävät somessa ja paljon muitakin on..


Mitä opin: elä luota jokaiseen, elä tee omien arvojen vastaisia asioita, usko ihmeisiin, minusta on  tullut rohkeempi ja itsevarmempi  paljon muutakin oon oppinut näkisimpä itseni niinkuin muut näkee minut ja opin kuuntelee omaa intuitio mitä se yrittää kertoa 

Lemppari harrastus: bujoilin tosi paljon ja tuunailin kalenteria, sometin, kuuntelin musaa sekä tanssin paljon koska mä rakastan sitä <3

Lemppari hyvinvointi tai arkinen juttu: pitkät suihkut, tee kupillinen, tarot korttien lukeminen itselle, itsetutkistelu ja miisan kirjan täyttö, kynttilänvalo ja viltin alla päiväunet 


Kenen kanssa vietit eniten aikaa: aikani meni serkun, pikkusiskon, vapaaehtois porukan, oman perheen kanssa suurimmaks osaksi.. Myös sukulaisten kanssa on tullut oltua suurimmaksi osaksi kesällä 

Mitä muuttaisit viime vuodesta, jos saisit: etten luota ihan jokaiseen ihmiseen, joka tulee vastaan netissä ja laittaa viestiä sekä eikä läheisiinkään ihmisiin pysty luottaa näköjään mutta onneks hän on lähtenyt mun elämästä <3

Mitä suunnitelmia vuodelle 2022: haluan tutustua uusiin ihmisiin, yrittäjyysjutut, vapaaehtoisjuttuja, jos jotain keksitään <3 itsetutkistelua ja tulevaisuuden haaveilua, kaipaan rakkautta, uusia juttuja ja erilaista tekemistä arkeen .. 

Siinä ne suunnitelmat on ja ne voi vielä muuttua ;) mutta katsellaan minne tämä polkuni johtaa kaikkea voi vielä tapahtua mun elämässä 

Kommentit

Suositut tekstit