tämä ei mennyt kuin olisin halunnut...

Vuosi ei alkanut niinkuin kuin olisin halunnut, se alkoi ihmeellisellä väsymyksellä, mikään ei oikein innostanut, nukuin pitkiä yöunia, bujoilin, kuuntelin musaa, katselin leffoja, jaksoin kyllä myös haaveilla uudesta vuodesta ja tein unelmakartan vuodelle 2022

Mutta nyt sitten tajusin taas että minun elämässä on tapahtunut paljon ja vähän oon stressannut asioista liikaa, olin rasittunut mutta siihen auttaa vaan mieleinen puuha, hyvä arkirytmi, liikunta myös (yritän lisätä jotenkin sitä arkeen ja oma aika auttaa mutta nyt alkaa helpottaa " elämä kantaa mua"

Herkkyydessä ei siis mitään vikaa mutta unohdin sen asian taas kerran ja mä tajusin että haluaisin kaiken nyt heti.. Pitäs olla jo se unelma yritys ja tehdä töitä, rahaa virtais tilille noin vaan mutta tässä on työtä tehtävänä ja askel kerrallaan pitää edetä kaikkea ei voi saada kerralla 


Mitäs muuta tässä on tapahtunut.. Päätin tässä muutaan päivän sisällä luopua telkkarista, vähäsen käytön takia ja jäis aikaa muullekkin, innostuin dance workout videoista ja treenaan nyt kotona sekä yritän saada arki rytmini hyvälle mallille.. Lomailu loppuu tähän, otetaan taukoa hommista lähellä synttäreitä ❤ 

Oman yrityksen perustaminen edelleen houkuttelee mutta tarvitsen vielä tehdä juttuja sen eteen ja jotakin asioita en osaa itse tehdä eli apua pitää pyytää rohkeasti.. Jos ei itseensä usko niin jutuista ei tule mitään.. Muistan kuinka haastavaa kolme vuotta oli opiskella nuoriso ja yhteisö ohjaajaksi näin hiljaisena tyyppinä mutta se haastoi minua sopivasti.. Mahtavinta jutussa oli etten luovuttanut ja valmistuin...


Mutta myös takaraivossa on pieni toive että jos tuliskin vaikka työpaikkakin vastaan mihin todella haluaa yrittää hakea tai kiva projekti jonkun kanssa yhteistyössä.. Pidän vaihtoehdot avoinna, kaikkea ihanaa voi tulla elämän niinkuin viime vuonna tapahtui jotain mm. sain pitää työpajaa, ohjata unelmakartan tekoa, lomailla kesällä, sain motivaatio laittaa itseni etusijalle paljon muutakin ❤ 

EN LUOVUTA !! 

Mä haluan tehdä mitä rakastan ja sillä tavallä mikä tuntuu hyvältä minulle.. Kevät sais myös tulla mutta ei toisaalta koska olenko valmis aikuistuu.. Kohta 25-vuotiaana olevana ajattelen että pitää nyt ottaa vastuu omasta elämästä siis vähän enemmän kuin ennen.. Pitää myös alkaa kuunnella mitä itse haluan eikä miellyttää ja totella kaikkia.. Myös pääsen näkee ihmisii kun alkaa ryhmä jossa kirjoitellaan 

Näillä mennään kohti synttäreitä ja kevättä <3

Kommentit

Suositut tekstit