Asiat jotka tekee minusta mut..

Mitkä asiat tekee minusta minut: 

Minulla on sydän täynnä lämpöä, rakkautta, positiivisuutta, unelmia ja intoa oppia uusia asioita <3

Minä olen erityisherkkä ja minulla on sielu, joka tykkää haaveilla, auttaa, taiteilla ja rakastaa kuunnella musiikkia.. Se sielu myös uskoo universumin voimaan ja luottaa että täällä joku elämän tehtävä 

Elämän tehtäväni on: auttaa ihmisiä olemaan oma itsensä ja myös haluan olla sitä itse eli saada olla oma itseni, haluan luoda käsillä asioita, tehdä muistoja ja olla onnellinen ❤

Mieleni, joka tylsistyy kun ei ole tekemistä,  joka ei jaksa keskittyä pitkiä aikoja, rakastaa mieleni haluaa olla luova, jos haluan jotakin ja oon päättänyt teen  myös sen vaikka se olis kuinka vaikeaa en anna helposti periksi, jos joku asia ei nappaa sillä ei ole  mitään annettavaa 

Ilmaisen tunteita musiikin kautta & en voisi elää ilman musiikki 
Löydän valon synkistä hetkistä. Oon luova ja idealisti jolla on ideoita, mutta joka ei kerkeä niitä kaikkia toteuttaa koska niitä on liikaa...

 Ajattelija, jolla on ihania ajatuksia omasta elämästä ja maailmasta

Rauhallinen, positiivinen, empaattinen, huolehtiva, rakastava, herkkä tyyppi ja myös vähän salaperäinen, hiljainen, maaginen, rohkea kun sille päälle sattuu ❤ 

Kehoni tarvitsee lempeyttä, rakkautta, huolenpitoa ja vettä siis mä rakastan pitkiä suihkuja ja kesällä viihdyn järven äärellä tosi paljon.. Hamstraan kirjoja ja lehtileikkeitä ❤

Viihdyn välillä yksin mutta kaipaan myös juttelu seuraa ja kaipaan syvällisiä keskusteluja kahvikupposen äärellä unelmista sekä rakastan tutustua ihmiseen miksi hän juuri sellainen kuin on ja mikä on hänen tarinansa

Mä olen tarkka kenet päästän lähelleni ❤ olen kasvattanut muurin ympärille, jota kuka tahansa ei osaa purkaa.. mun lähelle ei ole helppo päästä mutta jos vaivaa näkee minusta saa todella hyvän ystävän elämään ja rakennettua syvällisen suhteen 

Myös jotkut ihmiset tulevat ja hajottavat sen helposti.. siis mitä päälle näkyy ei ole kaikki mitä olet, kuka sä olet kun olet yksin tai tutussa porukassa ?

En ole täydellinen kukaan meistä ei ole ❤ En ole täydellinen mutta tämä on kuka minä olen ei haittaa vaikka en oo täydellinen <3 Kumpa minäkin näkisin niinkuin muut näkee minut. Mä näen mut kokonaan ja vaikka mä oon erilainen.. Se on  vaan minä ja kukaan muu ei sitä muuta enkä mä voi muuttaa sit miksi mä kasvan <3 Mä oon täällä ja minun kuuluu olla sellainen kuin mä olen jos pelkään että oon väärin näin se saa mut väärin päin, olisinko kuin kaikki muut vai olisiko rohkeata olla mä muutama lause mun voima biisistä.


Kommentit

Suositut tekstit