millainen minä olen..

Viikonloppuna tuli oltua Imatran kylpylässä. Mutta
 asiani koskee edellistä viikonloppua. Kummitädin 
kanssa keskusteltiin syvällisiä ja elämästäni. Mikä 
minussa on vikana ja mitä hyvää sen paljastan kaikille
lukioilleni. Varoitan tästä tulee "melkoinen" lista. 


Minä olen erityisherkkä ja saatan olla myös
 tunneherkkä, jotka ei tiedä mitä se on. Eikun koneen 
ääreen lukemaan.. Pieni ahtaan paikan kammo, mulla
 on myös kuulon alentuma, silmälasit mutta en kaytä
 niitä kuin pakosta onnes en ole viell' sokea. Lukihäiriö,


 jossa esiintyy myös kielellisiä puhumis vaikeuksia,
 en ole oma aloitteinen, hiljainen ja ujo ihminen, joka
 myös kokee välillä jännitys pääsärkyä. Mikä on 
minussa parasta. Tästä taitaa tulla viellä pitempi
 listaus.. Mun luovuus, kädentaidot, ymmärrän 


toisten tunteita, reipas ja avulias luonne, minusta saa ikuisen 
ystävän, herkkyys ei ole pahuus se on ihmisessä hyvyys.
Eipä siitäkää tullut pitkä listaus no ei se minua haittaa. 
Parasta mun elämäss on  kummityttö, lemmikki, oma asunto,
 bloggaaminen, valokuvaus, piirtämisen harrastus, opiskelupaikka


 tällä hetkellä, valmistuminen ja yksinäisyys. Mahtavat 
ystävät, joita olen saadut elämään. Mitä pelkään ja inhoan.
 itsekkäitä ihmisiä, käärmeitä, pelko kaikkia uusia asioita vastaan, 
avun pyytämista kun sitä tarvitsen, itkukohtauksia
 julkisella paikalla, autolla ajamista ja virheitä.

Kommentit

  1. Virheitä ei kannata pelätä. Kaikki tekee niitä väkisinkin; kukaan ei oo täydellinen. Ja virheistä voi aina oppia. Itsellä on kanssa kova kammo virheitä kohtaan mutta olen yrittänyt opetella pois siitä. Koska jos pelkää liikaa virheitä voi helposti käydä niin ettei saa mitään tehtyäkään.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit