ystävyys

Ystäyys on tärkeä kaikille ihmisille, jos ei ole kavereita
 niin silloin en tiedä mihin sinä pystyt. Ystävät kuuntelevat 
minua, ovat vierelläsi huonoina sekä hyvinä päivinä. 
Minulla on yks paras ystävä, joka ymmärtää minua 
kun mulla on huono fiilis. Lapsuuden kaveri, joka on 
ollut kolmasluokasta asti mun vierellä, tulee hakee ja


 ymmärtää samalla mitä tunnen. Pikkusisko on paras 
ystävä niin sanotaan. Todella on voin vaan sanoa senkin.
 Pikkuveljejäni rakastan vaikka se suuttuu helposti 
sitten lentää niitä voimasanoja. Rakkautta on se vaikka
 kiusaakin ja toinen suuttuu niin muutaman päivän
 päästä riita on unohtunut. Äiti kuuntelee ja isä hyväksyy

 minut tälläisenä vaikka haukutaan joskus toisille
 pahoja sanoja. Kummitädit muistaa sua syntymäpäivän
 vaikka pelkällä kortilla, tukevat ja huomaavat että kaikki
 ei ole hyvin nyt. Kummityttö leikkii sun kanssa ja sä 
leikit sen kanssa. Rakastan kummityttöä nyt ja ikuisesti.
 Tutut ystävät halaavat, oleilevat sun luona, keskustelevat


 mukana ja kiusaavat silleen että jos suutut niin ne lopettaa.
 Se on vaan niin hauskaa..Poikaystävät ovat sielun 
kavereita ne tietää susta kaiken. Ex poikaystävälle sanoin 
että se on tärkeetä mitän sun sisällä on eikä päälle näy
 sitä mitä oikeasti on.. Ystävyys on siis tärkeetä elämässä
siis et selviä ilman niitä ja läheisiä ihmisiä..

Kommentit

Suositut tekstit