suosikki blogit 2017

-Jere Viinikainen  Suomalainen 20 vuotias
 lifestyle bloggaaja ja valokuvaaja,
jonka olen vasta löytänyt mun lukulistalle.

-Mariannan blogi on ihanan valoisa. Ihastuin 
siihen heti kun löysin sen vasta äskettäin kun 
kirjoitan tätä postausta. Ihanaa jotain 
uutta lukemista indiedays blogi yhteisöstä.

-Starberry lipgloss makean vaalean punainen blogi
 jonka kirjoittaja on kaksikymppinen Salli 

joka on kotoisin oulusta. Jonka sydämen lähellä on
 vaaleanpunainen, muoti, valokuvaus ja
 kauniiden esineiden hamstraaminen

-Sanna-katariina Alle 25-vuotias nuori
 nainen. Blogi on oman näköinen
 lifestyle blogi, jonka aiheet vaihtelee 
laidasta laitaan.

-Saijis Pääsee joka vuosi mukaan mun blogilistaukseen
 koska hänen postaukset ovat kiinnostaneet mua 

monta vuotta. Blogin kirjoittaja on nuori
 kaksikymppinen nainen, joka on jäänyt
 bloggaamisen maailmaan kiinni.

-Stay-Fresh Blogi on mun suosikki edelleen. Oliko
 se että löysin sen viime vuonna ja siitä asti olen 
lukenut sitä. Stay fresh blogin kirjoittaja Marianne

 on rento, hyväntuulinen, unelmoiva ja aika herkkä
sellainen bloggaaja löytyy tämän blogin takaa.
 Jotain yhteistä meillä on... Olen
 itsekin herkkä ja unelmoiva.

Kommentit

Suositut tekstit