Elämä on välillä sekaisin

Moi tulin kirjoittamaan kuulumisia. Tämä päivä mun 
elämässä oli hauskaa ja mukavaa töissä, kiireen tunne
 että kerkeänkö tapaamiseeen, perheen kanssa vietetty 
kauppareissu ja sekoitus jännitystä matkalla poliisiasemalle 
mutta kun tulin ulos sieltä jalat tutisi pelkästä siitä
 jännityksestä mutta myös iloa kun kevät

 aurinko oli korkealla taivaalla. Kotona sain,
 jonkun sporttisen siivouspiikin vein roskat, kävin
 alhaalla varastossa, siivosin keittiön, imuroin ja
 pesin pyykkiä.. Nyt siis kirjoittelen tätä. Yksi 
asia mietitti minua pääsiäinen on vasta tulossa 

mutta siivosin parvekkeelta pajunkissat ja heitin
kompostiin rairuohot.. Kyllästyin jo siihen.. 
Tänään keskustelin mun tulevaisuudesta taas.. 
Vaihtoehtoja on kolme: opiskelu lasten ja 
nuortenohjaajaksi joensuussa, työtä jos soittoja 
tulee mun hakemuksista 

tai kesäloma palkkioksi kolmen vuoden opiskelusta 
olis niin kiva sitä saisin pitää kuitenkin vaikka
 hakisin opiskelee mutta ei se ole varmaa pääsenkö 
ollenkaan. ps. tilasin mun valmistujaisvaatteet paketti tulee 
muutamassa päivässä tai pääsiäisen jälkeen. Pitää 

aloittaa taas bloggaaminen pääsiäislomalla kerkeän taas
 kirjoittamaan kunnolla, postauksia tulee kovaa vauhtia 
ja myös varmaan myös summer bucket list. Hyvää
 pääsiäistä teille kaikille..

Kommentit

Suositut tekstit