luotan itseeni

Itseesä luottaminen on tärkeää se tarkoittaa että käsittää millainen on 
itse. Käsittää omat hyvät ja huonot puolet. elämäni on ollut melko
itseluottamuksen etsintää. Pitää olla kiitollinen mitä elämä on
tuodut ja hyväksyy onnistumiset ja eponnistumiset. Mikä siinä jos 


et sää just sitä halumaasi työpaikkaa tai löydä sitä oikeaa puolisoa 
heti. Elämääni on annettu rakas kummityttö, mun erikoinen mutta 
ihana luonne kaikkineen epäkohtineen ja ihanat ihmiset ympärille. 
Minusta on hyvä olla näin, tälläinen, jotkut ihmiset ei käsitä millainen
oikeasti olen koska osaan piilottaa sen osan, jonka haluan. Minun ei 


tarvitse muuttaa mitään itsestäni. Olen sellainen kuin olen, minut 
kasvatettu ja olen oppinut paljon itsestäni tämän vuoden aikana ja 
uskon että mun elämän on siinä risteystilanteessa, jossa pitää päättää
 haluanko jatkaa vanhaa tietä vai vaihdanko uuteen tiehen.



Kommentit

Suositut tekstit