yksin olo

Yksin olo miksi sitä tarvitaan tai edes halutaan olla yksin ?
Se ei ole kuitenkaan sama asia kuin yksinäisyys. Jokainen 
ihminen tarvitsee omaa aikaa, oman paikan rauhoittua.Jotkut 
ihmiset tarvitsee sitä enemmän siksi kirjoitan tästä 


aiheesta koska minä olen se ihminen, joka tarvitsee enemmän
aikaa olla yksin.Tarvitsen sitä koska mun elämäntyyli, mun muukin 
elämän tarvitsee sitä.Nykyään menen kymmeneen työssäoppimaan
 ja pääsen viideltä pois. sitähän se työelämä on mutta en saa 


rauhoittua ennen seuravaa työpäivää aamu tuntuu vaikealta ja ilta
toisinaan helpolta. Tarvitsen kyllä sen kesäloman tämän kolmen vuoden
opiskelun jälkeen. Saan nauttia siitä kesästä kunnolla. Yksin olo ei ole väärin
kaikkihan sitä haluaa eikä aina jaksakaa yhteen putkeen raataa. Pitää 


Saada sitä omaa aikaa ja se on oikein. Joskus sitä toiset ei tajua enkä 
minä ala enää selittämään kenellekään koska se ei tule enää onnistumaan 
muutaman ihmisen kohdalla. 



Kommentit

Suositut tekstit