Ei paikalleen kannata jäädä...


Elämässäni on tapahtumassa ihmeellisiä asioita, työkokeilu, olen päättänyt hakea kouluun ja oma yritys idea on takaraivossa.
On se humanistinen ala mun juttu, unohdan arkuuden ja olen rohkea. Mutta ikinä ei saa unohtaa kuka sä olet pohjimmiltaan.
Löysin pitkään haaveilemani pinnatuolit itselle, kaksi pitää vielä korjailla maalla tänä viikonloppuna. Ajatella että syvä ura 
valmennus on tuodut uusia näkökulmia. 


















En ala enää istumaan kotona. Mutta vietän pienen talviloman 

ennen sitä työkokeilua ja juhlin  sitten samalla 21 vuotis syntymäpäiviäni. Juhlat siis järjestettävä kerrankin, aina en ole jaksanut. Onneks synttärit ovat kerran vuodessa. Maaliskuussa pidetään myös siskon kanssa yhteiset. Nyt viikot menee siellä kurssilla. Viikonloput esim siivotessa, hengailen asunnolla tai vanhempien luona kissoja silittämässä. Nyt olen miettinyt koiranpentua paljon,



Pitää alkaa lukea tuota koiranpennun kasvatus kirjaa oikein kunnolla. Olin unohtanut miten tuo pakkanen raikastaa mielen. 

On tämä talvi ihan ok mutta enemmän kevät on mun mieleen. Kaikki alkaa kasvamaan, kukkimaan, siitepöly on toukokuussa on vähäsen ongelma kun nenä vuotaa kuin nigaran putoukset. Aloitin harjoittelee uutta tanssilajia siis twerkkaamista. Kohti kevättä mennäänEipä tässä enempää kuulumisia / ajatuksia.


Kommentit

Suositut tekstit