Kaikki unelmoi












Kaikilla on unelmia, minullakin on  unelmia. Yksi on toteutumassa. Joskus yläasteella unelma oli että pääsisin opiskelee lastenohjaajaksi mutta unelmat opiskelun suhteen muuttuu aina. Nyt se on koulunkäynnin ohjaaja. En ole nyt ainenkaa lähdössä pois Savonlinnasta kun vasta sain kunnian olla kaverini lapselle kummi.



Eli minulla on täällä, joku asia jonka takia en voi lähteä, paremmin viihdyn tässä pienemmässä kaupungissa. Kaikki haaveilee lottovoitosta mutta lottovoitto voi olla myös että on syntynyt tänne suomeen metsien keskelle. Minulla voi olla joskus mahdollisuus rakentaa / ostaa kesämökki yhdessä, jonkun rakkaan ihmisen kanssa. Uskon tähän niin kovasti.


Koiranpennun hankinta unelmana on ollut pitkään, kyllä sen hankin kun elämäntilanne antaa sen tehdä ja mulla ei pakko kokoajan mennä minnekää. Pysähdyn hetkeen ja minulla riittää aikaa koiranpennulle. Kaikki haluais matkustaa, on mulla muutama maa johon sitten aikanani aion matkustaa. 


Ne maat ovat Lontoo, Ranska, Viroon uudestaan muutaman kerrakin ja Ruotsiin. Unelma sisustus on on myös mahdollisuus tehdä mutta on se nyt aikalailla mulle sopiva tällä hetkellä. Siis uskalla unelmoida, ne voivat toteutua vielä aikanaan. Voivat olla pieniä unelmia ja vähän suurempia.

Kommentit

Suositut tekstit