Olen introvertti eikä mun tarvitse muuttua

Moni introvertti tuntee syyllisyyttä sitä ettei ole sosiaalinen.
" turhaan " Nykymaailma tarvitsee kuuntelijoita. Taasko istut vihreällä nurmella haaveilemassa, oletpa hiljainen siinä keinussa, keskity tunnilla, viittaa reippaasti. Nämä on sanoja, jotka kuulin usein lapsena. Pitäisikö minun olla erilainen ? On ollut pysyvä kysymys ? Tulee tunne että on pakko muuttua, joksikin muuksi


 mitä en ole. Olen hiljainen, hyvä kuuntelija, empaattinen ja salaperäinen. Tarvitsen tilaa ja omaa aikaa. Minulla ei ole yksin ikinä tylsää, olen ajatellut tämän vuoden ajan että se on suuri lahja että viihtyy yksinään. Kuka määrittelee millainen on oikea reagointi tapa tai persoona. Kumpa ihmiset ymmärtäisivät minua ja useita introvertteja paremmin.





Kommentit

Suositut tekstit