Hyvä ystävä on ?

 Voisin kirjoittaa pitkän listan aina mitä ystävyys merkitsee mulle. ❤ Tärkeä ystävä on hyvä kuuntelija, pysyy vierellä ja tukee sua aina, mukava, luotettava, sydämellinen, lämmin huumoritajuinen, auttaa sua ja hengailee sun kanssa.. ❤ Minulla on kavereita, tuttuja ja tosi ystäviä vaikka olen introvertti ja viihdyn usein yksin. Kaikki eivät voi päästä mun lähelle. Mun kaveri porukka on niin tiivis, he tuntevat  minut tosi hyvin ❤ parhaat ystävät eivät hylkää vaan 


kulkevat koko elämän pituisen matkan sun kanssa yhdessä.
Paras ystävä on seurannut mun elämässä kolmosluokasta asti, yläasteelle ja mä seurasin häntä samaan ammattikouluun eli oltiin aina samassa paikassa samaan aikaan. Toinen paras ystävyys syntyi siivousammatin opiskelu vuosina. Siitä jäi pitkä ystävyys ja olen saadut kunnian olla hänen neljännelle lapselle kummina ❤ Meidän matka jatkuu pitkälle kahden parhaan ystävän kanssa.


Ei unohtena ainakaa mun pikkusiskoa  joka on mulle tosi tärkeä ja on kulkenut mun elämässä 18 vuotta. ❤ kohtahan vietetään pikkusiskon synttäreitä pitää sitä juhlistaa oikein kunnolla sitten maaliskuussa ja pikkuveljeä ei saa unohtaa. Viimeiseksi mutta ei vähäiseksi mun ja meidän rakkaat karvapallot tuolla maalla, ihanat kissamme. Kahdeksan vuotta kohta mun kissan kanssa kuljettu omia teitä ❤

Kommentit

Suositut tekstit