ajatuksia kesäkuusta ?

Kesäkuu on takana päin.. Paljon siinä neljässä viikossa kerkes tapahtuu ! Minulla oli mielenterveyden ensiapu koulutus siinä kesäkuun alussa, opin paljon uutta ja näin uusia ihmisiä sekä rohkaistuin vähän enemmän.. Pohdiskelin mun elämää ja ammatin valintaa että tää on se ala jota oon halunnut tehdä työkseni muutaman vuoden. Nyt vasta etenen sitä unelmaa kohti.


Olin yhden viikonlopun mikkelissä vanhemman kummitytön luona, shoppailtiin ja juoksin kummitytön perässä leluhyllyjä pitkin <3 sekä heitin talviturkin sekä hyppäsin laiturilta. Koulutus jatkui vieläviikonlopun jälkeen.. Hellettä piisas juhannuksen yli ja oli ihanaa pitkästä aikaa ajella lämpimänä iltana kotiin auringonlaskussa, se on parasta..


Kävin serkun valmistujaisissa, pitkä ajomatka yhden päivän aikana vaikka maisemat oli ihanat illalla ajella auringonlaskussa ja usvassa kotia päin. Sitten juhannuksena olin maalla, syötiin hyvin ja kävin myös sitten uimassa. Kesäkuun viimeisen viikon vietin asunnolla savonlinnassa sekä meillä oli viimeinen tapaaminen vapaaehtoisten kanssa ennen kesätaukoo, elokuussa jatketaan.


Muuten kesäkuu oli ihana, lämmintä on ollut sekä shoppailin vähäsen vaatteita, autoin siskoa muutossa ja hengailin nuorison kanssa.. Pohdin mun kesäopintoja, jotka on nyt tehty ajallaan sekä lähetetty eli mullakin alkoi nyt neljän viikon kesäloma, vapaata on myös elokuussa mutta kalenteri täyttyy kokoajan menoista.. Mutta nyt lomalla otan aikaa itselle, näen läheisiä ihmisii ja keksin jotain kivaa puuhaa..

Kommentit

Suositut tekstit