Oman tien kulkija


Olen aina ollut sellainen ihminen, joka ei mene tiettyjä polkuja pitkin elämää..

Minulla on oma polku, jota kuljen.. Olen erilainen kuin muut.. Minulla on yksi vaikea asia elämässä, joka hankaloittaa jonkin verran arkea, enkä avaa sitä enempää,  minulla on oppimisvaikeus eli lukivaikeus, siihen liittyy muutakin. Erityisvoimani on herkkyys ja syntymälahjana saatu temperameettityyppi ujous mutta sitä voi kehittää mutta sitä ei saa pois.. 


Jotain uuttakin oon oppinut itsestä opiskellessa nuoriso-ja yhteisö ohjaajaksi..Tätäkin ammattia pääsin opiskelee vaan kulkemalla omia reittejä pitkin ja uskoin että mä pystyn tähän vaikka se veis multakin aikaa.. Enemmän rohkeutta kokeilla erilaisia juttuja !!

Kuljen rohkeasti omaa polkua, olen täydellinen tälläisenä kuin olen. Kulje ihan omana itsenä sellaista polkua, jonka juuri sä haluat. Elä kulje muun polkua.. Jokaisella on se oma polku, ylä sekä alamäkineen..



Kommentit

Suositut tekstit