Suosikki kirjat tällä hetkellä

Uusia postaus sarja, sillon tällöin haluan kertoa mun suosikki kirjoista jotakin.. 

Vaikka esimerkiksi miksi tää kirja on päätynyt mun kirjahyllyyn, mikä siinä kiinnostaa ja mitä se käsittelee. 

Muutama ensimmäinen kirja käsittelee aihetta introvertit ja ujot, eiköhän tälläiset aihekirjat jo riitä minulle kun niitä on kolme erilaista.. Aihe kiinnostaa minua tosi paljon koska olen introvertti ja ujo.. 


Ensimmäinen kirja on hiljaisissa on voimaa ( miten introvertti pärjää estroverttien maailmassa.. Tykkään lukea aina vähä väliä tälläisiä kirjoja siksi ne on jäädyt mun kirja hyllyyn..

seuraava kirja on introvertit ja ujot, jossa käsitellään ujoitta temperamenttinä ja introverttiä yhtenä osana ihmisen persoonallisuuta..


Röyhkeyskoulu kirja on jenni janakkan käsialaa.. Kirjassa opitaan ilmaisemaan itseä ja mielipiteitäsi vahvasti ja häpeleimättä.. Olen vasta päässyt alkaa sen lukemisessa, mutta vaikuttaa tosi hyvältä..

Löysin tän kirjan kun lemppari youtubettaja mansikkka kertoi siitä omalla videolla.. Alussa selvitetään kuka minä olen, mistä tykkään jne.. Jatkan lukemista innolla ja odotan innolla mitä opin tästä kirjasta. Tekstiä ja välissä on tehtäviä (täydellinen kirja mulle)


Viimeinen tällä hetkellä oleva lemppari kirja on 52 listaa onnellisuuteen, jossa täytellään erilaisia listoja esim.. lempimusiikista, onnen hetkiin ja inspiraatio listoja..

 Tykkään tosi paljon tälläisistä kirjoista joita täytetään.. Tässä oli ensimmäinen kirja postaus, lisää varmasti tulee aikanaan !


Kommentit

Suositut tekstit