My home christmas 2019

Mun asunnossa jouluna soi rakkaat joululaulut ja kynttilöitä on, joka puolella. Mulla on vaan yhdet ihanat ihanat joululakanat, jotka laitan ennen muutamaa viikkoa jouluaattoa. 


Laitan vanhoihin mehupulloihin kynttilät ruokapöydälle, vaihdan tuikkukipot, laitan joulukalenterit seinälle, vanhoja joulukortteja jääkaapin oveen, koristeet paikalleen ja jouluvalot onkin  ollut parvekkeella syyskuusta asti ♥️


Jouluksi pyyhkäsen vaan lattian ja teen muuten ihan tavalliset arkisiivoukset.. Joulufiilis ei tuu siivoamalla vaan olemalla kynttilänvalossa, kuullokkeissa soi joululauluja jne.. Niin ainakin minulla ! 


Nyt saa tulla joulun rauhassa.. Oon muutaman viikon saannut joulukuussa nauttia mun kodista mutta jouluaatoksi menen kotiin tai siis aikaisemmin koska pitää muutama lahja viedä.. Autella äitiä mitä nyt jaksan ja aion ainakin leipoa pipareita.. Joulupyhät menee maalla..

Kommentit

Suositut tekstit