Rakastan joulua niin paljon..

Moi tervetuloa ensimmäisen andventti sunnuntai postaukseen ja aiheena on rakkaus jouluun. Nyt joka andventti  tule uusi joulupostaus, myös itsenäisyyspäivänä ja kun mun joululoma alkaa 13.12 sekä tietenkin jouluaattona.. Mutta mennään nyt tähän postaukseen ♥️

Jouluna mä haluan vaan olla vaan, fiilistellä joululauluja kynttilänvalossa ja rauhoittua. Joulu on myös itsensä pohdiskelun aikaa, mikä tekee mut onnelliseksi ja mikä on tärkeää elämässä. Myös ens vuoden miettimistä eli mitä tapahtuu tai mitä haluaisin kokea seuraavana vuonna ♥️



Mun jouluvalmistelut: syyskuussa olin jo laittanut jouluvalot parvekkeelle. Lokakuun aikana tein itselle oman joulukalenterin ja sain aikaiseksi aloittaa joulukortit. Halua opetella vielä ennen joululomaa muutaman joululaulun soittamaan pianolla, koska haluan oppia oikeasti soittaa nuoteista..

Kynttilöitä polttelen melkein joka ilta ja on ihan pakko siinä samalla kuunnella joululauluja ♥️

Joululahjoja oon hankkinut pikkuhiljaa, mutta vielä olis muutama lahja ostamatta sisaruksilleni.. Joskus heitä rakastaa ja joskus vihaa mutta he ovat minulle tärkeitä.. Miten vasta joulun aikaa muistaa ketkä ovatkaan niitä mun elämän tukipilareita..



Pipareilla ja joulusuklaalla olen herkutellut jo marraskuussa, koristeet ovat pikku hiljaa löytäneet oikeat paikat ja joululauluja oon kuunnellut siitä syyskuusta asti sekä muutaman joululeffan oon katsellut, myös muutaman kauden tonttu toljanteria marraskuun aikana.

Työharjoittelu paikassakin on soinnut jouluradio muutaman viikon :) ja pikkujoulut oli edellis viikon perjantaina, kivaa oli mutta vähän väsytti kun oli koulussa istunut pitkän päivän..

Tässä olikin mun ensimmäinen andventti postaus tänä vuonna.. Itsenäisyyspäivänä tulee seuraava sitten.

Kommentit

Suositut tekstit