Rohkeutta lisää, unelmia kohti ja vuosi 2020

Uusi vuosi on ihan kohta täällä ♥️ Ajattelin vähän tulla kertomaan teille mun tulevasta vuodesta ja vähän menneestä. 

Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on vasta edessämme ! Ei aina voi tietää mitä se tuo tullessaan.. Mennyt vuosi oli ihan erilainen kuin luulin. 

Opiskelin, sain tehtyä kolme näyttöä ja ens vuoden aikana saatan valmistua... Sain ostettua uuden maton ja valkoiset korit kirjahyllyyn niinkuin suunnittelin ja järjestelin kaappeja, ens vuonna jatkuu tai oikeastaan se on jo mun jokavuotinen tapa.. 


Opin paremmin  tuntemaan itseni paremmin ja ymmärsin omat rajat sekä että tämä on mun elämä, saan valokuvata mun jalkoja instaan, jos haluan ja mun ei ole pakko aina jaksaa olla se kiltti tyttö... Sain uusia mukavia ihmisiä mun elämään.. 

Luin paljon uusia kirjoja, valokuvasin ja kirjoitin monta postausta blogiin sekä täytin 22-vuotta. Tähän vuoteen mahtui myös yksi surullinen asia kun meidän toinen kissa jäi automme alle mutta tämä on vain elämää.. Jokainen lähtee täältä aikanaan..

Kesästä mieleen jäi aika paljon muistoja ja ihania valokuvia, matkustin ja nautin jokaisesta päivsätä ja tein kesäopintoja..
Vuosi 2019 on takana päin...

Mutta mitä vuonna 2020 tapahtuu, sitä ei aina voi tietää mutta kuitenkin haluan oppia enemmän ohjaus työstä ja opiskella itsenäisesti työhyvinvointia tai positiivista kasvatusta..

Uusia positiivisia kokemuksia ja hyvä arki, hyvä mieli, positiivinen asenne elämää kohtaan, muista omat rajat ja tee niitä asioita, jotka tekee sut onnelliseksi.. Lukea kirjoja, oppia itsestä uusia asioita ja valokuvata sekä harrastaa  ehkä matkustaa bussilla jonnekkin. , sisustan ja järjestän tavaroita.. 

Onnellista ja ihanaa uutta vuotta kaikille ♥️

Kommentit

Suositut tekstit