Hetki elämässä...

Hetki elämässä, hetken halaus, hetken pelihetki, hetken auringonlasku ja hetken tanssi... Tämä on vain hetki tässä elämän solmukohdassa ajattelen niin... 

Ennekin olen pärjännyt, siitä selvinnyt ja oppinut. Menen kohti omia unelmia pienin haparin askelin ja kuuntelen oman sydämen ääntä <3 kukaan muu ei sano mitä mun pitäis tehdä, mikä on mulle oikein.. Kuuntelen ohjeita, opastusta mutta minä olen se kuka tekee viime kädessä päätöksen..

Mitä teen elämässä, miten sen teen ja mitä mä haluan sekä mitä mä rakastan tehdä

Hetki elämässä ei kestä ikuisesti, hetken on vaikeaa, hetken päästä asiat muuttuu paremmaksi ja se vaikea hetki on takana.. Hetken olen iloinen ja hetken päästä itken sit tajuan tunteet menee ja tulee.. Hetken mä oon ihastunut mutta hetken jälkeen olenkin pelokas, yliajattelen ja mietin mitä tämä oli. Hetki auringonlaskussa keinussa tuijotellen haapapuun lehtiä, hetki auringonlaskussa ja hetki lempimusiikin tahtiin tanssimista <3

Hetki ulkona oman kissan kanssa, hetken päästä löydän uuden biisin ja hetken tanssin hyvän biisin tahtiin, hetkessä eläminen on välillä vaikeaa mutta nyt olen oppinut elää hetkessä, kuuntelen ja nautin elämästä sekä kesästä, joka ehkä tulee muuttamaan mun koko elämän ei sitä koskaan tiedän.. En enää palaa vanhaan menneisyys on takana, se on pitänyt kulkea että olen päässyt tähän asti.. Minulla on nyt katse tulevaisuudessa, tehdään asioita nyt eikä sit joskus <3 nautin elämästä ja elän omaa elämää kuunnellen omaa sydäntä



Kommentit

Suositut tekstit