Vanha ovi on suljettu...

Vanha ovi on suljettu 🖤 Nyt on monia uusia ovia on avautumassa, osa on rakosellaan tai ihan selällään. Ovet vaan kutsuu kulkemaan sekä kokeilee, katson mitä sen oven takana on. Katson loppuun tai sulje sen oven sit ikuisesti kiinni..

Kaikki on mahdollista, mä olen se kuka luo mun tulevaisuuden.. Kaikkea kivaa ja hulluja haaveita on mielessäin, aion nuori ja elää sellaista elämää, jota rakastan.. Ois kiva nähdä maailmaa, tehdä unelmien työtä, hankkia oma kesämökki, löytää se oikea vierelleen, nauttia hetkestä, halailla ja luoda tulevaisuutemme yhdessä.. 

Mun sisällä olevaa valoa ei kukaan sammuta, nyt on aika loistaa, luottaa omaan intuitioon ja annan menneisyydelle anteeksi. Sen takia olen kasvanut tälläiseksi kuin nyt olen, olen oppinut siitä ja selvinnyt kaikesta mitä on tapahtunut siellä ja arpia on mutta jokainen kokee asiat eri tavalla.. Jokaisella on omat haasteet ja mulla on ollut mitä ollut.. Kuitenkin mä olen nyt tässä, opiskellut, oppinut rakastaa itseä, oppinut tuntemaan itseni, oppinut luottamaan elämään ja omaan intuioon sekä sydämen ääneen, tulkoon mitä vaan mä selviän !! Sellaisia ajatuksia tässä hetkessä <3


Kommentit

Suositut tekstit