Pienin haparin askelin eteenpäin...

Turha kiirehtiä minnekään, pikku hiljaa kohti oikeaa eikä kovalla vauhdilla väärään suuntaan, toisaalta alkaa tämä elämä tuntuu vähän tylsältä ja haluais jotain tekemistä.. Oisko se yrittäjyys vai työpaikan metsästystä ? Ei mä tiedän nyt varmasti että mä haluan sellaisen työn missä voin hyvin, yrittäjyys vois olla hyvin mun jutta, oikea suuntani nyt ja oikealla avulla pääsen toteuttaa itseäni 🖤En annan egoni ahdistaa mua taas nurkkaan annan sielulle vallan ja valoni saa valaista mun tien.. Pystyn mihin vaan ja olen valmis oppimaan sekä kaatumaan mutta sitten taas nousen uudestaan ylös jatkaen matkaa ainahan voi muuttaa mielensä

No otan aikaa itseni kanssa olemiseen, aina silloin tällöin se tekee hyvää mulle ja mietin mikä ois se seuraava askel minkä otan.. Kaikki tulee aikanaan, haaveilla saa mutta pitää oppia nauttimaan tästä hetkestä, niinkuin teen tällä hetkellä.. Pulahdin järveen, päivitin muutamaan omaan someen juhannustoivotuksia, tik tok videoiden tekemiseen on ollut luovuutta lähiakoina.. En olis ikinä uskonut että julkaisen videoita itsestä ja edes tik tok videoita.. Mistä tämä rohkeus on syntynyt ehkä siitä viimein uskaltaa oma itsensä🖤

Eli tänään on taas juhannus, tosi nopeasti tämä kesäkuu mennyt ja kaikkea kivaa on tapahtunut jo tähän mennessä.. Tästä tulee niin erilainen ja ihana kesä vaikka pientä vääntöä on yhteiskunnan kanssa ja ens viikolla jatketaan suunnitelmien tekemistä eteenpäin mutta myös on ihminen, joka ymmärtää sekä kuuntelee mun juttuja, ajatuksia ja jelppaa.. Mahtavaa kun on tälläsiä ihmisiä olemassa ja tekemässä oikeaa työtä..


Mutta rauhallisesti eteenpäin eikä hätiköidä mutta vois sitä jotakin alkaa tekemään ettei ihan tylsisty tässä kotona olemaan <3 Odotan vieläkin muutamaa kirjaa, joita haluaisin jo täyttää sekä uusi kalenteri pitäisi ostaa toisen rinnalle..

Myös lähipäivinä kirjoitin ja piirsin itselle loppu kesän summer bucket listin: se sisälsi nämä asiat mm. retkipäivä sulkavan linnavuorelle, rantapäivä serkun kanssa elokuussa sitten, punkaharjulle uimaan, unelmointia, suunnittelua ja ideointia, yöuinti ehkä tehdään se tänä juhannuksena, kirjojen täyttämistä, hengailua, jäätelökiskalla pitää käydä syömässä mansikka unelma, pyörällä ajelua kaupungissa, sup laitailua, ulkona maalaamista ja kavereita.. Niistä on mun loppukesä tehty ja syksyllä omat jutut mutta ne saa on siellä omissa ajatuksissa vielä..

Kaikenlaista on suunniteltu siihen alkusyksyyn mutta nautin kesästä, elämme vain kerran siis tehdään niitä asioita, joita rakastamme <3 Heinäkuuta en ole suunnitellut täyteen  mutta nimipäivät ja parin kaverin kanssa pitäisi nähdä sekä loppukuusta mun lemppari serkku tulee viikoksi mun kaveriksi tänne Savonlinnaan... Ihanaa kun tälläsiä ihania pikkusia kavereita ympärillä, rakastan lapsia ja heidän kanssa olemista...

Tässäpä tämä kesä sitten menee, elokuussa uudet kuviot ja ajatukset voi muuttua vielä  monta kertaa.. Mutta uskon omaan unelmaa sellaisesta työtä, jota rakastan, jaksan painaa, pystyn huolehtii itsestä ja olemaan oma itseni, tehdä sellaisia asioita, joita rakastan.. 

Ihanaa taiamomaista juhannusta kaikille blogini lukijoilleni ja uskokaa omiin unelmiin <3

Kommentit

Suositut tekstit