Unelmointia, itsetutkistelua ja lisää haaveilua keinussa...

Tämä hetki on pysähtymistä, omien unelmien ja tulevaisuuden suunnitelmien miettimistä, haaveilua siitä oikeasta tyypistä rinnalla.. Uskallan kuvitella ja uskon että tämä vuosi muuttaa kaiken mun elämässä🖤 

Kaikkea ihanaa on tapahtunut tänä vuonna jo: oon oppinut rakastaa itseäni juuri tälläisenä, olen ihmeellisen avoin, saan viestejä tai merkkejä universumilta, intuitioni on voimissaan, olen hyväksynyt melkein menneisyyden asiat nouseen vielä mielen, satuttaa vähän ja arpia löytyy.. Jokaisella on omat taistelut, jokainen tuntee asita eri tavalla ja jokaisella on omat selvitymiskeinot näissä tilanteissa ( Itsellä ulkopuolinen apu, kun en halua vaivata vanhempia, musiikki ja tanssiminen mutta toisaalta autan mielellään toisia mutta itsensä auttaminen on vaikeaa) huolehdin muista välttämättä en muista huolehtiä itsestä.. tässä on opittavaa.. Kuka huolehtii minusta jos mä en itse, mä en jaksa auttaa toisia kun en voi hyvin..

Onhan myös on niitä ihania muistoja ..

Hyvät asiat ottavat aikansa, haaveilulle sanon kyllä ja olenkin sellainen persoona joka on haaveilee ja oleskee paljon omissaan ajatuksissaan, luen kirjoja, taiteilen niin saan luoda omat tunteet ulos ja uppoudun todella musiikin sanoihin ja fiilikseen. 

Joskus tanssiminen tuntuu oikealta ja musiikki saa mut jammailee ympäri kämppää keskellä yötä.. kuuntelen... Nyt on aika löytää itsensä uudestaan ja pysähtyy tähän hetkeen (kuka mä nyt todella olen mistä haaveilen, mitä todella haluan elämääni, mitä lisää ja mitä vois vähentää)

Olen löytänyt itseni pikku hiljaa niinkuin mamma sanoi valmistujaislahjaa antaessa että tämä ninni muki kuvastaa ihan sua, ensin on arka ja pelokas mutta vähitellen alkaa näkyä kuka todella hän on, rohkeutta on tullut mutta siinä muumikupissa puuttui ninniltä vielä kasvot mutta mä opin asioita ja kehityn vielä ihmisenä.. Kohta ne kasvot näkyy ja valaisen lähiympäristöä omalla herkkyydellä, luovuudella, intuitiolla ja rauhallisuudella <3 Kummi tätikin sanoi että olen fiksu nainen, jonka se kommeitoi yhteen insta julkaisuuni.. Tämä jäi mieleen ja tulen muistaa ikuisesti.. 

Lisää luovuutta, tik tok videoita, maalaamista, kirjoittamista kun on asiaa, aikaa ideoinnille, uuden oppimiselle, unelmien arjelle ja elämästä nauttimista sellaisena kuin se on.. Tämäki hetki on vaikea, vähän asioita meneillään mutta nautin kuitenkin tästä mun hetkestä.. 

Apua on, sitä saa kun pyyntää, kaikki on mahdollista, uusia suunnitelmia enkä jaksa ajatella edes seuraavaa vuotta.. Vuoden vaihde tulee kuitenkin huomaamatta ja joulukin on ihan oma ajanjakso kun syttyy ja herää ajatuksia ihan kaikesta.. Haaveilen vaan hengailusta, kirjoen täyttämisestä, ystävien näkemisestä ja loppikesästä. Päivä kerrallaan, elellen hetkessä ja nauttien siitä mitä on..

Kommentit

Suositut tekstit