5x rakkaimmat joulukoristeet


Rakkaimmat joulukoristeet postaus. Olkipukki oli viime joulun ostos ja rakastuin heti tähän. Joulukoristeet vaihtelevat paikkoja
, joka vuosi nyt olkipukki pääsi kirjahyllyyni maalaustarvikkeiden 
kanssa samaan hyllyyn. 

Hyllyn päällä on uudet kynttilä kupit, jotka ostin joulukuun alussa 
sokokselta, siinä ne on hyvät ja tarjottimen ostin samalla sokoksen alennuksesta.

Parvekkeella on mun puutonttu, jonka tein ala-asteella. Joka joulu
ollut siellä niin kauan kun olen asunut tuossa vuokra yksiössä, vähän olen lisännyt partaa sille vuosien mittaan.

Pikkutontut löysivät paikan keittiö ja huoneen välissä olevalla ikkunalla, löysin äidiltä vanhat glögilasit joista se oli ottanut
kahvat pois.

Tämä tonttu on sitten isompi mutta mun lemppari olkipukin jälkeen
Ensimmäiseksi jouluksi ostin tämä citymarketista. Kivoja joulukoristeita mulla niin ihania ja uusia varmaa tulee, joka joulu.
Neljä yötä jouluaattoon.




Kommentit

Suositut tekstit