Itsenäinen suomi täyttää 100 vuotta

Itsenäisyyspäivä ja Suomi täyttää sata vuotta.
On pohjantähden alla tää koti mulla mainen, olemme kaikki pohjimmaltaan suomalaisia elämme eri kunnissa, olemmen erilaisia, minä ainakin olen savolainen nuori nainen, joka kirjoittaa elämästään blogiin, olen ylpeä myös itsenäisestä suomesta kaikki toimii tai ei toimi hyvin. Paljon on kehitettävää vielä suomessa mutta samalla kaikki asiat ovat hyvin.


Suomessa rakastan sen ihmeellistä luontoa, pakkasta, nautin kesästä kun se saapuu, metsät ja järvet ovat rauhallisen sieluni lepopaikka. Hyvä koulutus, kasvatus, lapsille hyvä maa syntyä. kaikille hyvä asua koko elämänsä, suomalainen musiikki, oma suomen kieli, hyvä, tasa-arvo,
terveydenhuolto, ,fazerin sininen ja ruisleipä, oman maan muut tuotteet. Arvostan vanhempia ihmisiä he ovat eläneet


sodan aikana. Minä en lähtisi täältä ikinä pois, elämäni on täällä niin täydellistä kuin se vai voi olla, unelmiaan uskaltaa toteuttaa, elää ja rakastaa.

Uskaltakaa suomalaiset unelmoida, niin voi syntyä uusia asioita. Juhlikaa, ostakaa suomalaista tavaraa ja arvostakaa erilaisuutta, unelmoikaa nauttikaa suomen kauniista luonnosta.
Tässä olisivat ajatkseni suomesta

Paljon onnea itsenäinen ja vapaa suomi !

Kommentit

Suositut tekstit