Kaunis joulukoti




Kaunista niin voisin sanoa mun joulu sisustuksestani, omanlainen
harmaan, valkoinen, kultaista löytyy myös ja punaista tontuista.


Mun rakas joulukoriste on olkipukki, sopii hyvin tuohon hyllyn koloon maalaustarvikkeiden  ja itsetekemän taulun kanssa.


Tonttuja huoneen ja keittiökomeron välissä olevalla ikkunassa istuu kaksi tonttuani, jotka ovat oikeita. Ssh ei saa kertoa kellekkään. Vanhoihin glögi laseihin laitettu kynttiläntuikut


Tälläisen koristeen tein ennen joulua otin kehyksen kaapista, laitoin värikästä lankaa, ripustin vanhoja joulukortteja pyykkipojilla.


Mun joulukuusi on nyt tälläinen, itse virkattu matto ja uusin tonttu
saapui tuohon istumaan muutama viikko sitten, nyt siinä on viellä hopeiset koristepallot. Kyllä on ihanan pieni tämä mun kuusi.


Tässä näkyy sitten mun koko asunnon ainoa huone, kaksio olisi kiva, tällöin ei ollut kaikkia joulukoristeita paikoillaan mutta kynttilöitä oli aika paljon


Ikkunalaudalla on kaikki koriste esineet vuodesta toiseen jouluvalot
 lasi purkissa on täydellinen joululahja tai idea sisustukseen. tarvitse tyhjän lasipurkin tai maljakon, ostat vain valot kaupasta


Tv tasolla on kynttilöitä, ylempänä kuvassa oli se joulukortti taulu niin se on nyt tv takana. Omat joulukalenterit ovat kaapissa piilossa koska en ole niille paikkaa löytänyt.


Sängyllä on vain sama viltti niinkuin aina tai harmaa, porrasjakkara on hyvä yöpöytä, aikomuksena on ostaa sata metrinen sänky ja eilen just keksin miten laitan sen, uusi ruokapöytäkin.


Kommentit

Suositut tekstit