Asenne ratkaisee...

Moi ... Minulla alkoi opiskelu. Meillä on niin tiivis opiskeluryhmä mutta meidän ryhmä on  myös hauska ja mukava. Tämä arkeen rytmittyminen kestää vähän aikaan vielä että tiedän mitä teen, minne menen, millä bussilla menen ja kuinka asiat loksahtaa paikalleen... Suurin haaste minulle opiskelussa on työssäoppimiset ja niiden etsiminen, soittaminen eri paikkoihin ja kyseleminen... "Asenne ratkaisee" tämän elämänohjeen kuullut syyskuun aikana monessa kohdassa..



Yritän olla vaan nyt positiivinen ja onnellinen että minulla on opiskelupaikka ja elämässä on kaikki hyvin paitsi unirytmi. Oon stressannut paljon mutta tiedän että se tulee muuttumaan vielä ja kaikki onnistuu.. Pystyin kysymään yhtä harjoittelupaikkaa mutta sinne oli jo toinen tulossa. Ei se varmaan ollut minulle suunniteltupaikka nyt.



Olen shoppaillut tässä päiväpeiton, muutaman uuden kirjan esim. rohkeita tarinoita tytöille ja muille, tyttö sinä olet ja 12 tarinaa kirjoittamisesta hankin myös uuden pesukoneen ja opiskelu varten tietokoneen, jollakin tällä hetkelläkin kirjoitan. Muutaman uuden neuleen, löysin marimekon logokassin se oli niin pakko ostaa kun oon aina haaveilut siitä noin kaksi vuotta ainakin. 




Nyt olen ajatellut paljon positiivisuus asioita ja miten haluan elää minun elämää. Kävin aamukahvilla muiden vapaaehtoisten kanssa. Puhuttiin miten löydettiin yeesi, suunniteltiin käsityö kahvilaa toivon että saamme sinne porukkaa sekä halutaan sille jatkoa, pääsen ehkä sitten suunnitteleen helppoja joulukortteja, jota voitais tehdä myöhemmin marraskuussa ja tämä vapaaehtoistoiminta on ollut mukavaa, kivaa, hauskaa ainakin näillä kahdella kerralla. Tämä on minun juttuni !


Kommentit

Suositut tekstit