Muistoja elokuusta..

Elokuun ensimmäisenä päivänä sanoin hyvästit serkulle, nousin linja-autoon joka suuntas takas Savonlinnaan lahdesta, mikkelissä oli mun ensimmäinen bussiin vaihto.. Helteet olit korkeella sinä päivänä mutta ilmastoinnissa bussissa on hyvä matkustaa, luin stemppikirjan loppuun, kirjoitin blogia, katsoin videoita ja kuuntelin koko matkan mun suosikki musiikkilistoja. Asunnon lattialla oli päätös koulun pääsystä eli pääsin opiskelee nuoriso ja yhteisöohjaajaksi, jonka on ketonut moneen otteeseen täällä blogissa.



Taas olin sitten maaseudulla, rahat melkein loppu mutta kävin viellä uimassa sekä pyöräilin vanhalle koululle keinumaan ja muistoja tuli mieleen. Lähdin takas kaupunkiin... Shoppailin koulujuttuja ja kävin yeesissä. Olen vapaaehtoinen ! Yksi mun unelmista ja tavoitteesta on saavutettu. Kaverin kanssa käytiin viimeistä kertaa uimassa, helteet oli loppunut ja samalla moikkasin kaverin kissoja pitkästä aikaa.. Seuraava viikonloppu ei ollut helppo siksi sain idean laittaa lenkkarit jalkaan, kuullokkeet korville ja lähtee kävelee... 



Tanssin auringonlaskiessa eikä onneks näkynyt autoja. Sinä iltana myös valokuvasin kissaani äidin kasvimaalla ja illalla meillä tuli sukulaisia yökylään. Grillattiin ja ajeltiin mönkkärillä. Taas olin kaupungissa. Pizzalla caperossa pitkästä aikaa (parasta jauhelihaa pizzaa) Asunnolla istuin koneella, joka ilta selasin pinterestiä, kirjoitin blogiin hyvä elämä postauksia eli onnellisuudesta, omasta elämästä ja omia vinkkejä hyvään elämään.. Sairastuin olin tässä asunnolla vaan ja lepäsin..



Nyt oon vielä vähän sairaana mutta parempaan suuntaan menossa tää mun olo. Mutta tässä tämä miun kesä meni ja syksyyn mennään hitaamalla tahdilla, ens viikolla alkaa opiskelu.. Kesä oli ihanan lämmin, täynnä muistoja, rakkaita ihmisiä, lomailua kaksikuukautta, kaksi luettua kirjaa ja opin uusia asioista omasta elämästä myös selvisin lisää kuka mä olen.. Siitä tulen kirjoittaa jatkossakin oon rohkea ja haluan jakaa oman elämän tarinan blogissani teille. Hyvää syksyä kaikille teille eli mun lukioille missäkin olette..



Kommentit

Suositut tekstit