Kirje toiselle kummitytölle

Kirje sinulle pieni tyttö ! Oot ihanan söpö, meet kovaa vauhtia kotona näin oon kuullut ja mun antama tiikeri on aina sun vieressä sängyssäsi.  Se oli niin ihana että halusin itsellekin samanlaisen.. Ristiäisiin en päässyt osallistumaan kun kutsu oli hävinnyt postissa matkalla tänne mun luo... Mutta jälkeenpäin katsoin kuvia sun ristiäisistä äitisi facebookista  Olit niin kaunis kuin pieni prinsessa.


 Ensimmäisen kerran näin sinut savonlinnan tokmannilla. Seuraavaksi näimme vasta toukokuussa kun tulimme teille käymään  äidin ja mun vanhan ryhmänohjaajan kanssa myös oli mukana yksi muukin entinen ryhmäläinen...Sain ensimmäsitä kertaa sut mun syliin... Oltiin kahvipöydässä, hymyilit meille...
Nyt on kesä ohi ja kesälläkin kerkesin näkee sinua vain kerran sattumalta kaupassa.. 


Oon saadut videoita ja muutaman kuvan äidiltä sinusta... Ne oli ihania niinkuin sinäkin. Oot viellä hetken alle yksivuotias mutta se päiväkin lähestyy että täytät yksivuotta. Haluan opettaa sinulle kaikenlaista mitä oon itse oppinut tässä ajassa, kuinka oot oma itsesi sellaisena kuin olet ja haluan olla sun kanssa sylikkäin, halata sua, leikkiä ja tutkia ihmeellistä maailmaa yhdessä sinun kanssa.


 Toivon sinulle pelkkää hyvää ja olen tukenasi aina koko lapsuuden ja vielä siitäkin eteenpäin: Rakkain terveisin kummitätisi...

Kommentit

Suositut tekstit