Mun mielestä koti...

Minun mielestä kotini on oma rauhallinen paikka, jossa saan olla oma itseni, tehdä niitä asioita, joista tykkään ja sisustaa sen sellaiseksi kuin haluan. Se on paikka, jossa saan nukuttua, viettää aikaa kavereiden kanssa, myös huolehtia itsestä.



Mitä minä sitten teen kotona yksin ? Esimerkiksi kirjoitan blogia, askartelen, maalaan, virkkaan, käyn ulkona valokuvaamassa sekä myös sisällä tulee kuvattua. Katson iltaisin YouTube videoita villasukat jalassa näin syksyisin ja pelaan sims4. Syön, nukun, siivoan, järjestelen sekaisia kaappeja ja huolehdin hyvinvoinnistani ( oma terveys, mielenterveys, liikunta, hygienia )


Sisustukseni on persoonallinen, jokaisella tavaralla on oma paikkansa ja tarina. Huonekasveja löytyy kolme kappaletta. Sisustukseni päävärit ovat valkoinen, harmaa, vaaleanpunainen ja ruskea. Sisustustavarat ovat itsetehtyjä kuten esimerkiksi tauluissa näkyy lehdistä leikattuja kuvia, ammattikoulussa päällystettiin vanha tuoli uudestaan ja nyt se on minulle tosi tärkeä huonekalu.


Huonekaluja ei ole kuin tarpeelliset, kirjoja vain pari hyllyä, säilytystilaa on tarpeeksi omille tavaroille ja tämä on vaan ihana. 
Minun asunnossa näkyy selvästi mitä harrastan, mistä tulee minulle hyvä mieli ja mitkä asiat ovat minulle tärkeitä minun elämässä. 
Minusta tämä asunto on ihan minun näköinen, mukava, kiva paikka olla, persoonallinen, ihanalla paikalla ja itselle sopiva.

This is my home & my love home <3


Kommentit

Suositut tekstit