Miksi kirjoitan blogiani ....


Miksi kirjoitan blogia vieläkin, onko siihen erityinen syy...
Tietenkin ! Haluan ensisijaisesti kirjoittaa blogia harrastus pohjalla ja kertoa oman elämäntarinan kaikille... Kuinka selvitään introverttina tässä nykymaailmassa, kuinka ujous tai oma personnallisuus ei estä mua tekemästä asioita... Lisäksi haluan jakaa ihmisille onnellisuuteen ja keho positiivisuuteen vinkkejä.


Haluan siis jakaa mun tarinan, kertoa omia kokemuksia ja ennen kaikkea se että saan jakaa teille mun ottamia hienoja valokuvia tässä samalla.. Oon viisi vuotta kirjoittanut tätä blogia, viime vuonna vaihdoin aiheeksi lifestylen ja hyvä elämän...
Mun tavoite on jatkaa tätä harrastusta vieläkin tai joskus että tämä olis mun työ tai edes osa sitä...

Tähän hyvään elämä aiheeseen liittyy niin paljon erilaisia juttuja ja asioita. Positiivisuus, onnellisuus, hyvinvointi, mieli, mistä tykkään ja kuka minä olen. Omia kokemusten kautta haluan että opitte tästä jotakin. Otatte minulta oppeja ja vinkkejä omaakin elämää...
Nykyään tykkään kirjoittaa, koska lukivaikeuden ja kieli ongelmien takia en tykännyt lukea edes tai kirjoittaa nuorena mutta koulussa oli joskus pakko.. Olin enemmän kuvamataide ja käsityö tyyppiä rakastin niitä tunteja aina.. 

Jatkan kirjoittamista vielä monen monen monta vuotta eteenpäin.

Kommentit

Suositut tekstit