Mun joulun odotus đź’•

Kerron mitä kuuluu mun joulunodotukseen ja mitä teen ennen jouluaattoa. Tässä pieni listaus siitä..

-Teen joulukortit läheisille ja lähetän ne joulukuun alussa.
-Hankin joululahjat sisaruksille, 
kummitytöille,
 jouluksi kotiin vien suklaarasian ja muutamaa läheistä muistan, jollain pienellä lahjalla. 
- Katselen melkein kaikki joulu elokuvat, jotka löytyy minulta esim. kaikki Tonttu toljanteri joulukalenterit..

-Syön kaupan pipareita tai leivon kaupan valmistaikinasta itse 
omassa kodissa. Sekä haluan koristella ne hienosti. 
-Maalaan muutaman jouluisen taulun aina kun tulee inspiraatiota
-Kuuntelen omaa joulusoittolistaani spotifyssa, jossa on mun vanhat ja uudetkin rakkaimmat joululaulut.



-Paketoin lahjat kynttilän valossa vähitellen ennen jouluaattoa
-Teen rocky road suklaata, käyn perheen kanssa haudoilla kauempana ja ukin luona kylässä ennen jouluaattoa.
-Soitan pianolla joululauluja kun sellainen löytyy omasta asunnosta nykyään.

-Siivoan pienesti niinkuin arkena mutta pikkusen tarkemmin.
- Vaihdan joululakanat joulukuun ajaksi tai käytän kylläkin myös talvella. Yleensä lähtis kesämatot ennen joulua varastoon mutta ei ole toisia mitä tänä vuonna vaihtaisin.
-Laitan koristeet marraskuun loppupuolella ja yleensä kuuntelen samalla mun joululevyjä tai jouluista spotify listaa.

-Luen yleensä mun joulukirjat koska haen inspiraatiota ja teen yleensä aina pinterestiin oman taulun inspiraatiota jouluun.
- Joka vuosi tämä joulukalenteri on vakio juttu joulukuussa kirjoittaa tänne ♥️

Kommentit

Suositut tekstit