My home christmas 2018

 Jouluna mun koti näyttää jouluiselta tietenkin. Tonttuja ja poroja näkyy koriste esineissä. Kynttilöitä on joka paikassa sekä muutamat jouluvalot lasipurkissa ikkunalaudalla, parvekkeella sisustustikkaissa ja sisällä lyhdyssä. Joulukalentereita on tänä vuonna kaksi kappalein. 



Joulukuussa soi mun asunnossa ainoastaan joulusoittolistani spotifysta. Ehkä pitää kuunnella muutama  joululevykin mun varastoista. Rapinaa, sotkua ja hilettä kun maalaan tauluja, teen jouluaskarteluja, paketoin lahjoja, syön pipareita jne..




Minulla on yhdet joululakanat, jotka vaihdan kaksi viikkoa ennen kuin menen jouluksi maaseudulle lapsuuden kotiin. Ei oo ihme että kynttilöitä menee ja pipareita joutuu ostamaan aina lisää kaupasta
Minulla on niin monta rakasta joulukoristetta että ne tarvitsevat oman postauksen tänäkin vuonna sekä uusiakin joulukoristeita tulossa. 


Kommentit

Suositut tekstit