Oon onnellinen, oma itseni ja vuosi 2018

Moi tässä kirjoittelen miten viime vuosi meni, miten tavoitteet onnistui ja mitä tapahtui mun elämässä ! Vuosi 2018 on ollut itsetutkiskelua, uskallusta olla oma itseni, positiivinen, täynnä uusia askelia, rohkeutta mennä omia unelmia kohti, olin suurinpiirtein onnellinen ja vuosi oli täynnä paljon uusia kokemuksia.


Sain kunnian olla kummi toistamiseen ihanalle, iloiselle eveliina tytölle, joka on on jo yksivuotias.. Kävin syventävän uranvalmennuksen helmikuussa ja olin työkokeilussa neljä kuukautta. Lähetin hakemuksen kouluun ja kirjoitin esseet hakuvaiheeseen. 


Kuuntelin paljon hyvää musiikkia ja tanssin. Kirjoitin blogiin lisää onnellisuudesta, sisustamisesta, kirjoista, elämästä ja omista harrastuksista. Valokuvasin, maalasin kun tuli inspiraatiota.
Opin itsestä paljon lisää kuka mä oon, mistä haaveilen ja mitä haluan vielä kokeilla.


Kesästä jäi paljon hyviä muistoja, valokuvia paljaista varpaista, pyöräilin enemmän kuin ennen, matkustin bussilla kolme tuntia lahteen kummin luokse.Pohdiskelin elämääni, olin onnellinen ja kesän aikana olin vapaa niinkui pitääkin ; Tarkoitan sillä ettei joka päivälle ollut suunnitelmia. Pääsin opiskelee unelmien alaani ♡


Opettelin soittamaan pianoa oikeasti ! Syksyllä hankin sitten sen kosketinsoittimen.. Ens vuonna jatkuu opetteleminen
Polttelin syksyllä kynttilöitä, nautin syksystä, kietouduin lämpimän viltin alle teekupin ja kirjan kanssa. Pitkä kaverisuhde loppui toisen viestiin mutta oon löytänyt tänä vuonna uusia ystäviä vapaaehtois hommista.


Loppuvuosi meni opiskellessa, odottaen joulua mutta nyt on aika hyvästella vuosi 2018.. Se oli ihmeellisen ihana, elin elämää ja sain rohkeutta lisää ♡ Mutta mitähän uusi vuosi tuo tullessaan ? 

Jatkan blogin pitämista sekä kirjoittamista. Odotan uutta vuotta positiivisella asenteella. Viikolla varmaan tulee vuoden 2019 tavoitteistani postausta. Onnellista uutta vuotta 2019 kaikille lukioilleni rakkaudella ihan tavallinen ihminen blogin takaa..

Kommentit

Suositut tekstit