Rakkaimmat joulukoristeet


Minulle rakkaimmat joulukoristeet ovat kulkeneet pitkän matkan mun kanssa vuodesta toiseen tai toisinaan vähemmän aikaa niinkuin alapuolella olevassa valokuvassa glitter porot ja alapuolella enkeli istumassa puunrungolla. Nää on uusia joulukoristeita, jotka löysin tänä jouluna lähi tavaratalosta. 



Rakastan näitä poroja ne koristaa mun ikkunalautaa.
Alapuolella kuvassa olkipukki ja tontut ovat vuoden vanhempia tai kaksi vuotta vanhoja. Ne löysin silloin kun jo asuin omassa kodissa ja kun sain sisustaa ensimmäistä kertaa joulu omaan kotiin. Tänä jouluna ostin toisen olkipukin.



Rakastan omin kätösin tehtyjä koristeita... Alapuolella valokuvassa on kaikista koristeista vanhin. Tein tuon puutontun ala-asteella. Viime vuonna lisäsin sille partaa mutta se on rakkain koriste sekä pysynyt mun matkassa tosi pitkään. Sille on paikka aina mun parvekkeella. Mutta tässä oli mun rakkaimmat joulukoristeet.


Kommentit

Suositut tekstit