Kevät on täällä taas uudestaan

Kevät on täällä taas uudestaan. Aurinko paistaa ulkona ja luonto alkaa herätä pikku hiljaa.. Yhtään leskenlehteä en ole nähdyt vielä mutta joutsenet ovat tulleet järvelle..

 Kävimme yhtenä iltana kävelemässä uimarannan suunnalla ja sielähän ne oli ♥️ Toisaalta oli hyvä ilma kun aurinko oli laskemassa ja nättejä kuvia tuli siis kannattaa mua seurata instassa heidi-marianness tilillä koska päivittelen sinne usein mitä puuhaan..




Viimeiset lähipäivät on käynty enää olis vaan tehtävät parista kurssista, kesäopinnot on päätetty eli yhteisiä aineita teen kesällä
(enkkuu, työelämässä toiminen, yhteiskunnassa ja kansalaisena toiminen ) Syksylle jäi viimeiset työssäoppimiset ja näytöt sekä muutama hassu tehtävä, mitkä tehdään muutenkin opintoen lopussa...

Nyt olen ollut kotona niinkuin monet muutkin ihmiset, se ei ole mulle vaikeaa kun olen muutenkin sellainen ihminen joka viihtyy yksin.. Tekemistä ja ideoita on niin paljon mitä voisin tehdä. En tiedä mistä aloittais ? Tilasin askartelujuttuja ja huovutukseen tarvikkeet. Olen pitkään halunnut opetella sen tekniikan.. 



Muutama disneyn dvd on tulossa, yhdet kesähousut koska kesällä on ehkä juhlia mutta syksyllä ainakin varmasti.. Ostin myös uuden puhelimen koska vanha kuumenee välillä ja temppuilee muutenkin..

Tässä vois myös lähtee ulkoilee pururadalle, katselee keväistä luonnon heräämistä ja ehkä alan tykkään kävelystä... Oon myös pelannut tosissaan että oikeasti keskityn kehittää sims4 perheitä ja rakentaa kauniita rakennuksia. Oon myös opetellut uuden kamerani uusia ominaisuuksia kun nyt on tätä aikaa.. 



Nyt on myös uusia valokuviakin tallessa... Elokuvia on hyllyt täynnä ja uusia sarjoja on tulossa.. Myös tekemistä löytyy kotoa kaapeista ja kirjahyllystä. Parvekkeen kans laitoin kevät kuntoo, heitin kanervat pois ja narssistit tuli tilalle..

Odotan että pääsen laittaa parveketta kesäkuntoon tuossa toukokuussa sitten kun lämpenee.. Kirjoittelen myös tässä keväällä ahkerasti niin kannattaa seurailla mua täällä blogissa ja instassa heidi-marianness ♥️ Ihanaa olla kotona postaus tulossa eli tekemistä kotona ja omassa pihassa sekä muita postauksiia..

Kommentit

Suositut tekstit