Unelma työ (uusi)


Olis taas aika kirjoittaa mun unelmatyöstä koska ajatukset muuttuu aina ja samat asiat eivät enää kiinnosta ollenkaan.. 

Mun unelma työ on sellainen, jossa pääsen käyttää mun taitoja, kiinnostuksen kohteita ja mun luonteenvahvuuksia hyödyksi, saan tehdä sitä mitä rakastan.. Tässä postauksessa kerron tarkemmin minkälaista se olisi !

Kevytyrittäjyys olis minulle yksi mahdollinen työskentely muoto mutta onko minulla tarpeeksi rohkeutta lähtee sille tielle, jos ensin työskentelis ja hakis lisää kokemusta..

Haluan että minulla olis arki-illat vapaata, saisin suunnitella omat aikataulut ja kalenterin, voisin työskennellä kahvilassa, kirjastossa tai kotona tekemässä hommia oman työpöydän takana..


Haluan tehdä sellaista työtä, jossa voin käyttää omia vahvuuksia ja saan hyödyntää mun mielenkiinnon kohteita.. Somettaa, kirjoittaa blogia, valokuvata.

Oppia uutta, erilaisia kiinnostavia koulutuksia ja tapahtumia..
(hyvän olon messut helsingissä) sinne menosta oon haaveillut jo muutaman vuoden ajan..

Opiskella hyvinvointia, itsetuntoa, persoonallisuutta.
Tehdä jotain luovaa, olla luonnossa, tutkia, lukea ja etsiä uutta tietoa.. Auttaa ja opastaa löytää omat elämänarvot, voimaan hyvin arjessa ja työskennellä itsetuntemuksen parissa. 

Tehdä unelmakarttoja, pohdiskella elämää, pitää rauhoittumisharjoitteluja, olla läsnä ja kuunnella. Jakaa hyvää mieltä, vinkkejä ja kertoa kiinnostavista aiheista ja kirjoista instagramissa


Saan haaveilla uusista jutuista ja suunnitella materiaaleja
Hyödyntää pinterestiä ja instagramia mun työssä...

Haluan perustaa omat verkkosivut ja kirjoittaa vaikka oman e-kirjan ja suunnitella omanlaisen kalenterin mutta kuitenkin haluan jatkaa myös vapaaehtoishommia. 

Minua kiinnostaa projektit, yrittäjyys, persoonallisuus, onnellisuus, työ- ja kokonaisvaltainen hyvinvointi, kulttuuri, taide ja luovuus, elämänhallinta, positiivisuus, hyvä mieli, arjen hallinta, nuoret, aikuiset ja työelämässä olevat, omat arvot, itsetuntemus, unelmat ja haaveet..

Tälläistä olis mun unelmatyö mutta katsotaan minne se tulevaisuus vie... Tätä blogia en lopeta, kirjoitan niin pitkään kun ideoita riittää ♡

Kommentit

Suositut tekstit