Synttäri postaus


Moi! Tänään on mun synttärit ja täytän 23 vuotta ♥️ 

Olen tässä 23 vuoden aikana kokenut paljon ja oppinut itsestä monta asiaa..  Olen hiljainen, rauhallinen, liian kiltti, lämmin henkinen, herkkä, järjestelmällinen, ajattelen positiivisesti ja olen kissa ihminen

Tykkään valokuvata, kuunnella musiikkia, jammailla iltaisin hyvän musiikin tahtiin, maalata ja tehdä jotain luovaa, sisustaa ja lukea hyvinvointi kirjoja, kävellä metsässä pitkin polkuja, kirjoitella omia ajatuksia tänne blogiin ja vihkoihin sekä pohdiskella elämää..

 Olen hypännyt elämänkriisistä toiseen, kehittynyt ja kasvanut..
Opiskellut yhden ammatin itselle, toinen menossa loppusuoralla.. 

On tässä taas meneillään jonkinlainen elämäkriisi ja opiskelu motivaatio on ollut kadoksissa mutta pikku hiljaa se alkaa tulla takas kun alkaa aurinko paistaa ja muutama kuukausi ollut rauhallista olemista sekä lepoa. Vien tämän loppuun ja hankin nuoriso-ja yhteisö ohjaajan ammattipaperit..


En aio vielä ihan aikuistua, joku sanoi että eläkää kun on rahaa ja aikaa. Onhan tässsä vuosien aikana käynty tallinnan risteilyllä pari kertaa, baarissa, matkustettu yksin bussilla, tanssittu festareilla ja hengailtu kaveri porukalla kerimäen kirkkorannassa sekä ollaan oltu tyttöporukalla yöllä kaupungissa.. 

Käynty kaverin kanssa autoilemassa, huudatettu musiikkia sekä itketty ja naurettu monta yötä...Tämä on vaan elämää, ei ole vielä aika pysähtyy aloilleen.  Myöhemmin kerkeää asettua sitten aloilleen, tehdä töitä ja olla vaan iltaisin kotona, perustaa perhe ja hommata lemmikki.. Nyt nautin rennosti loppuillasta...

Kommentit

Suositut tekstit